Χατζηδάκης: Εκτός λειτουργίας το 40% των συρμών του μετρό

Χατζηδάκης: Εκτός λειτουργίας το 40% των συρμών του μετρό Facebook Twitter
2

«Πάνω από το 40% των συρμών του μετρό της Αθήνας (28 από τους 67 συρμούς στις γραμμές 2 και 3) είναι εκτός λειτουργίας» σύμφωνα με τον Κωστή Χατζηδάκη.

«Οι Αθηναίοι βιώνουν μία αφάνταστη καθημερινή ταλαιπωρία λόγω της αραίωσης των δρομολογίων του μετρό, αλλά το αυτί της κυβέρνησης και της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ δεν ιδρώνει», προσθέτει ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας. 

Σε ερώτησή του προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, ο Κ. Χατζηδάκης κατηγορεί την κυβέρνηση πως κατάφερε να απαξιώσει ακόμα και το μετρό της Αθήνας προσθέτοντας πως οι Αθηναίοι -εκτός από την ταλαιπωρία που υφίστανται στις ουρές για να προμηθευτούν ηλεκτρονικά εισιτήρια- βιώνουν και τη συνεχή υποβάθμιση των υπηρεσιών του μετρό και την απαξίωση του συγκοινωνιακού του έργου.

«Οι Αθηναίοι ήταν περήφανοι για το μετρό της Αθήνας. Ήταν το πιο αξιόπιστο συγκοινωνιακό μέσο της πρωτεύουσας και οι συρμοί του διέρχονταν ανά 2 ή 3 λεπτά από τους σταθμούς, στις ώρες αιχμής. Δυστυχώς τα τελευταία 2 χρόνια η κατάσταση άλλαξε δραματικά: Τα δρομολόγια μειώνονται συνεχώς με αποτέλεσμα στις ώρες αιχμής πολλοί συρμοί να διέρχονται από τους σταθμούς μετά από 5, 7 ή και 10 λεπτά. Στις αποβάθρες επικρατεί συνωστισμός. Οι συρμοί περνούν ασφυκτικά γεμάτοι και συχνά οι επιβάτες υποχρεούνται να περιμένουν επόμενο συρμό για να επιβιβαστούν. Οι πολίτες διαμαρτύρονται και κάποιες φορές διαπληκτίζονται με το προσωπικό της ΣΤΑΣΥ. Αυτή είναι η καθημερινότητα του μετρό επί ΣΥΡΙΖΑ» δηλώνει ο κ. Χατζηδάκης επισημαίνοντας πως πριν από ένα χρόνο, κυριακάτικη εφημερίδα είχε αποκαλύψει ότι βρίσκονταν εκτός λειτουργίας 22 από τους 67 συρμούς στις γραμμές 2 και 3 του μετρό.

«Το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθήνας (ΣΕΛΜΑ) προειδοποιούσε τότε για την τραγική έλλειψη ανταλλακτικών (από τροχούς και φρένα μέχρι λαμπτήρες και πυροσβεστήρες) και τη συνεχή υποβάθμιση των εργασιών συντήρησης του μετρό που απειλούσε την ομαλή λειτουργία των δρομολογίων του. Ένα χρόνο μετά η κατάσταση χειροτέρεψε ακόμα περισσότερο. Με ανακοίνωσή του το ΣΕΛΜΑ στις 20 Μαρτίου 2019 αποκαλύπτει ότι λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών και της κακής συντήρησης πλέον οι παροπλισμένοι συρμοί έφτασαν τους 28» λέει χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της ΝΔ.

Ο Κωστής Χατζηδάκης με την ερώτησή του ζητά να ενημερωθεί για τα μέτρα που σκοπεύει να λάβει το υπουργείο Υποδομών και η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ώστε επιτέλους να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα των παροπλισμένων συρμών του μετρό.

Επίσης ζητά στοιχεία: α) για την εξέλιξη των δαπανών της ΣΤΑΣΥ για ανταλλακτικά, συντήρηση και επισκευές β) για τον αριθμό των δρομολογίων που πραγματοποιούνται σε καθημερινή βάση στις γραμμές 2 και 3 του μετρό και την εξέλιξη τους τα τελευταία χρόνια.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτική
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η δικαιοσύνη με τις πράξεις και τις παραλείψεις της έχει κλονίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών» 

LiFO politics / «Η δικαιοσύνη με τις πράξεις και τις παραλείψεις της έχει κλονίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών» 

«Το πρόβλημα της δικαιοσύνης βρίσκεται στην ανώτατη ηγεσίας της» λέει στη Βασιλική Σιούτη ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Δημήτρης Βερβεσός. Κατά την άποψή του, η βασική παθογένεια είναι ότι η ανώτατη ηγεσία της διορίζεται από τις εκάστοτε κυβερνήσεις, αφού πρώτα ορισμένοι δικαστές δώσουν τα διαπιστευτήριά τους σε αυτήν.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Υπεγράφη η σύμβαση για την αποκατάσταση διατηρητέου κτηρίου που θα στεγάσει το Ίδρυμα της Βουλής

Πολιτική / Υπεγράφη η σύμβαση για την αποκατάσταση διατηρητέου κτηρίου που θα στεγάσει το Ίδρυμα της Βουλής

Το διώροφο υπερυψωμένο αρχοντικό επί της οδού Φιλελλήνων έχει μακρά ιστορική διαδρομή, αφού κατά το παρελθόν υπήρξε ιδιοκτησία των οικογενειών Κριεζή, Σούτσου, Μαυροκορδάτου και Θεοφίλη
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Ε,και δν το ιδιωτικοποιούμε τοτε;να κοπούν οι δωρεάν διελεύσεις των ανέργων,κ να να ερθει το μηνιαίο αντίτιμο σε ενα λογικο ποσο,κ οχι 30€,που ειναι το φθηνότερο στην ευρωπη.