Την ταλαιπωρία που υπέστη ο ίδιος και κατά συνέπεια όλοι οι ασφαλισμένοι, όταν θέλουν να εξυπηρετηθούν από φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ κατήγγειλε με ανάρτησή του στο Facebook ο πρώην υπουργός Στέφανος Μάνος.
Σχετικά με την προσωπική του ιστορία, διευκρινίζει ότι επισκέφθηκε το φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ στην Αγ. Κωνσταντίνου στην Αθήνα για εκτελέσει μια συνταγή για ένα φάρμακο υψηλού κόστους».
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «Στο φαρμακείο υπήρχε συσκευή που εξέδιδε χαρτάκια με αύξοντα αριθμό. Ο δικός μου ήταν 093. Εκείνη τη στιγμή σε μια οθόνη πάνω από τα γκισέ ο αριθμός ήταν 46. Όπως μου εξήγησε κάποιος που φαινόταν να γνωρίζει περισσότερα από εμένα, το 46 θα τελείωνε στο 200 και τότε θα ξανάρχιζε το μέτρημα από το 0. Οπότε όπως εκτίμησε θα έπρεπε να περιμένω 2 έως 3 ώρες. Καθίσματα στο φαρμακείο υπήρχαν για 20 άτομα περίπου. Περίμεναν όμως 200 και».
«Η ιστορία που περιγράφω είναι ένα μικρό δείγμα της λειτουργίας του κοινωνικού κράτους για το οποίο υπερηφανεύονται αριστεροί και ανόητοι δεξιοί. Θα ήταν εύκολο να διορθωθεί η κατάσταση αν η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ ήταν στοιχειωδώς ικανή και κυρίως αν νοιαζόταν για τους ανθρώπους (ναι τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ) που έρχονται σε επαφή με τις υπηρεσίες του».
Αναλυτικά η ανάρτησή του: