ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

Θανατική ποινή για βιαστές ανηλίκων ζήτησε βουλευτής

Θανατική ποινή για βιαστές ανηλίκων ζήτησε βουλευτής Facebook Twitter
13

Την επιβολή της θανατικής ποινής για βιαστές ανηλίκων πρότεινε η πρώην εισαγγελέας και ανεξάρτητη βουλευτής Χρυσούλα Γιαταγάνα, από το βήμα της Βουλής, στη διάρκεια της συζήτησης για το ν/σ κατά της παιδοφιλίας.  

Η βουλευτής, πρώην εισαγγελέας και πρώην βουλευτής των ΑΝΕΛ, ανέφερε:

«Ιδιαίτερα στην περίπτωση βιασμού ανηλίκου, την πλέον κτηνώδη πράξη, ο νόμος πρέπει να είναι αμείλικτός. Πρέπει να προβλέπεται η ποινή του θανάτου. Πρέπει να επανέλθει η ποινή του θανάτου».

Το ν/σ για την «καταπολέμηση της σεξουαλικής κακοποίησης και εκμετάλλευσης παιδιών και της παιδικής πορνογραφίας» ψηφίστηκε χθες επί της αρχής.

13

ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο ΣτΕ ο πατέρας του Στέφανου Κασσελάκη για φόρους 11 εκατομμυρίων ευρώ

Πολιτική / Στο ΣτΕ ο πατέρας του Στέφανου Κασσελάκη για φόρους 11 εκατομμυρίων ευρώ

Η υπόθεση αφορά φόρους εισοδήματος και ακίνητης περιουσίας που καταλογίστηκαν για μια βίλα στην Εκάλη, ιδιοκτησία της οποίας συνδέθηκε με offshore εταιρεία, όπου, όπως διαπιστώθηκε, κύριοι μέτοχοι είναι ο ίδιος και η σύζυγός του
LIFO NEWSROOM
Πού πάνε οι ψηφοφόροι όταν φεύγουν;

LiFO politics / Πού πάνε οι ψηφοφόροι όταν φεύγουν;

Ένα μεγάλο τμήμα των ψηφοφόρων που εγκαταλείπει τα κόμματα που ψήφιζε, κατευθύνεται σε μία «γκρίζα ζώνη» και περιμένει, λέει στη Βασιλική Σιούτη ο διευθυντής της εταιρείας δημοσκοπήσεων, Opinion Poll, Ζαχαρίας Ζούπης.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

σχόλια

9 σχόλια
Η θανατική ποινή δεν είναι τιμωρία. Ενώ αντίθετα, τα ισόβια με "ανέσεις" ίσα-ίσα για να επιβιώνουν, σε απόλυτη απομόνωση, χωρίς ΚΑΜΙΑ ευκαιρία είναι κάτι που προτείνω, και το προτείνω και για όλους τους βιαστές, ανηλίκων και μη. Είναι οι μόνοι εγκληματίες που στην συντριπτική πλειοψηφία τους δεν σταματάνε μέχρι να πεθάνουν. (και αν είσαι αθώος, το μπούλο. Είμαι πρόθυμη να καταδικάσω έναν στους 2000 άδικα, αν σημαίνει πως οι υπόλοιποι 1999 θα έχουν την ίδια τύχη)
Τα σχόλια στο fb με αποτελείωσαν. 9 στους 10 επικροτούν. Σίγουρα μιλάμε για τα ίδια άτομα που κάνουν «τσκ τσκ, τους απολίτιστους» όταν διαβάζουν για τον τάδε τύπο που εκτελέστηκε δημόσια στο Ιράν με τον κόσμο να παρακολουθεί τρώγοντας ποπ κορν.
Βγαινει η καθε Γιαταγανα ,αμολαει την παολα της ,κερδιζει τα,κατα Γουορχολ, "15 λεπτα δημοσιοτητας",και εμεις καθομαστε και χασκουμε.Η συγκεκριμενη ,μαλιστα,ως πρωην εισαγγελεας,θα επρεπε να ντρεπεται για τις μπουρδες αυτες.Περαν του οτι η θανατικη ποινη,καλως η κακως,δεν υφισταται στην ευρωπαικη ενωση,αρα προτεινει κατι το οποιον δεν μπορει να εφαρμοσθει,δεν εχει καν την εξυπναδα να "κουκουλωσει"λιγο τις παρολες της.Να το ανοιξει λιγο το πραγμα.Δηλαδη να προτεινει,ας πουμε,την θανατικη και για τον φονο ανηλικου,εστω και αν δεν εχει υπαρξει βιασμος.Οχι οτι τα κτηνη αυτα δεν αξιζουν την θανατικη ποινη,αλλα με εξοργιζει ιδιαιτερα το οτι, τοσον η κυρια αυτη,οσο και ολοι οσοι λειτουργουν αναλογα,δεν προτεινουν την θανατικη για τους μεγαλεμπορους ναρκωτικων.Αυτους,δηλαδη,που σκοτωνουν χιλιαδες παιδια καθε χρονο.Αλλα,βεβαια,ποσοι παιδοφιλοι βιαστες δικαζονται καθε χρονο ; Ενας,δυο,αντε τρεις-τεσσερις ; Οι περισοοτεροι απο τους οποιους ειναι κατι λουμπεν τυποι,που δεν εχουν,βεβαια,και καμμια οικονομικη ανεση.Ενω οι εμποροι ναρκωτικων κανουν παρελαση απο τα δικαστηρια,παρα το οτι αυτοι που "πιανονται"ειναι μια μικρη μειοψηφια αυτων που "δουλευουν"στην αγορα.Ξερετε,ομως, ποσοι απο αυτους αποφυλακιζονται ως "χρηστες" ; Το μεγαλυτερο ποσοστο.Και συνεχιζουν το 'θεαρεστο'εργο τους.Για να μην πουμε γι αυτους που στελνονται για 'παραθερισμο'σε καποιες "βολικες" φυλακες "με ολα τα κομφορ".Αλλα ,βεβαια,εκει κυκλοφορει πολυ χρημα.Σε σακκουλες.Και το χρημα κανει θαυματα.Ντροπη,αυτο λεω μονον.
Δεκάλογος της Διεθνούς Αμνηστίας για την θανατική ποινή:1) Η θανατική ποινή παραβιάζει το δικαίωμα στη ζωή 2) Η θανατική ποινή δεν έχει καμία αποτρεπτική επίδραση και αποτελεί όπλο πολιτικής καταπίεσης 3) Η θανατική ποινή είναι ένας βίαιος και απάνθρωπος θάνατος 4) Η θανατική ποινή είναι φόνος εκ προμελέτης, εξευτελίζει το κράτος και κάνει την κοινωνία πιο βίαιη 5) Η εφαρμογή της θανατικής ποινής εισάγει διακρίσεις 6) Η θανατική ποινή αμφισβητεί την ικανότητα των ανθρώπων να βελτιώσουν τον εαυτό τους 7) Η θανατική ποινή δεν παρέχει κοινωνική σταθερότητα ούτε φέρνει ειρήνη στα θύματα 8) Η θανατική ποινή αρνείται την πιθανότητα οι θεσμοί που στελεχώνονται από ανθρώπους να κάνουν λάθος 9) Η θανατική ποινή είναι μία συλλογική τιμωρία 10) Η θανατική ποινή αντιτίθεται σε θρησκευτικές και ανθρωπιστικές αξίες που είναι κοινές σε όλο τον κόσμο.
κάθε ον έχει δικαίωμα στην ζωή. ανεξάρτητα το ποιος είναι και το τι έχει κάνει. συμφωνώ ότι οι άνθρωποι αυτοί αξίζουν χείριστη μεταχείριση. αλλά όχι θανατική ποινή.
Ως νομομαθής θα έπρεπε να γνωρίζει ότι τα μέλη της ΕΕ δεν δύνανται να εφαρμόζουν την θανατική ποινή. Πρόκειται μάλλον για κίνηση εντυπωσιασμού, που πατάει στην ευαισθησία του κόσμου απέναντι στην προστασία των παιδιών.Δεν θα μπω καν στην κουβέντα για το αν έχει ή όχι νόημα η εφαρμογή της ποινής. Νιώθω αδύναμη να το κάνω, καθώς πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα θέματα στα οπόια η λογική μου ούτε συμφωνεί με τα συναισθήματα που με καταλαμβάνουν, ούτε μπορεί να τους επιβληθεί.Δεν χρειάζεται όμως να μπούμε στην κουβέντα, καθώς κάτι τέτοιο απλώς δεν γίνεται. (Εκτός βέβαια εάν βγούμε από την ΕΕ, όπως θα το ήθελαν η ΑνΕλ...)
Η απόδειξη ότι λέμε κουταμάρες βασιζόμενοι στο θυμικό, άνευ λογικής και χάριν εντυπωσιασμού.Εκτός απ' αυτό που αναφέρει η Iris περί E.E. σύμφωνα με την λογική της εν λόγω κυρίας ένας βιασμός ανηλίκου φέρεται ως η "πλέον κτηνώδης πράξη" ...ενώ, ας πούμε, μία δολοφονία ανηλίκου δεν είναι τόσο κτηνώδης, με τον ίδιο τρόπο που ο βιασμός ανηλίκου είναι "χειρότερος" από την δολοφονία x ενηλίκων, με τον ίδιο τρόπο που είναι "χειρότερος" από την σωματεμπορία και τον βιασμό δεκάδων γυναικών, με τον ίδιο τρόπο που είναι "χειρότερος" από τον βασανισμό και την πρόκληση μόνιμων βλαβών σωματικής ή/και ψυχικής φύσεως σε x ενήλικες, με τον ίδιο τρόπο που είναι "χειρότερος" από εμπορία βρεφών ή οργάνων, με τον ίδιο τρόπο που ... κ.λπ. κ.λπ..
Ήθος=Έθος=ΣυνήθειαΠολιτισμοί σε διαφορετικές χρονικές περιόδους είχαν διαφορετικές συνήθειες. Παλιότερα θα μας φαινόταν φυσιολογικό. Σήμερα, σε κάποιο άλλο μέρος της γης (π.χ. ΗΠΑ), επίσης. Σήμερα και στην Ελλάδα μας φαίνεται παράλογο! Στο μέλλον... θα δείξει. Όλα είναι θέμα συνήθειας.