Αισιοδοξία στην ΕΕ για μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων από την άνοδο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων

Αισιοδοξία στην ΕΕ για μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων από την άνοδο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων Facebook Twitter
EPA
1

Το 2017,οι πωλήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 3,4% στην Ευρώπη, αγγίζοντας τα 15,1 εκατομμύρια. Ο αριθμός που αποτελεί ρεκόρ από το 2007, τότε όπου οι πωλήσεις των αυτοκινήτων είχαν αγγίξει τα 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Το στοίχημα, όμως, όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η μείωση των εκπομπών CO2, ειδικά μετά το 2021, που θα υπάρξει νέα αυστηρότερη νομοθεσία στον τομέα των εκπομπών ρύπων και εν όψει της πρόκλησης των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η οικολογική στροφή της αυτοκίνησης αναμένεται να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας (για παράδειγμα εργαζόμενοι σε σταθμούς φόρτισης, σε εργοστάσια κατασκευής αξεσουάρ που σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση κ.ά.).

Παρά το γεγονός ότι ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) έχει ορίσει το 2030 ως έτος για την επίτευξη των στόχων μεγάλης μείωσης των εκπομπών CO2, εντούτοις αρκετοί φιλοδοξούν ότι θα γίνει γρηγορότερα η μετάβαση στα νέα δεδομένα.


Σήμερα, παρά τις σημαντικές επενδύσεις του κλάδου σε ηλεκτροκίνητα οχήματα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 1,5% των συνολικών πωλήσεων στην ΕΕ, ενώ στα επόμενα λίγα χρόνια το μερίδιο αγοράς αναμένεται να έχει συγκρατημένη αύξηση.


«Είμαστε απολύτως προσηλωμένοι στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, αλλά μπορούμε μόνο να το κάνουμε αυτό με σεβασμό στις ανάγκες των πελατών μας, καθώς και στα 12,6 εκατομμύρια εργαζόμενους που απασχολούνται στο χώρο της αυτοκίνησης σε όλη την Ευρώπη. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα παράγουμε καθαρά οχήματα, τα οποία θα θέλουν να αγοράσουν οι πελάτες μας», τόνισε ο γενικός γραμματέας της ACEA, Erik Jonnaert.


Ο ίδιος μάλιστα αναφέρει ότι «η Ευρώπη θα χρειαστεί μια φιλόδοξη, αλλά ρεαλιστική στρατηγική για τη μείωση των εκπομπών CO2. Οι υπεύθυνοι της χάραξης της συγκεκριμένης πολιτικής θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους τον αντίκτυπο των στόχων για το CO2 μετά το 2021, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών και κοινωνικών διαστάσεων», τονίζει ο Erik Jonnaert.

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Space Race»: Πώς η Ινδία φτάνει στον Άρη για λιγότερο από όσο κόστισε το «Gravity» 

Τech & Science / «Space Race»: Πώς η Ινδία στέλνει διαστημόπλοια στη Σελήνη και στον Άρη με πολύ λιγότερα χρήματα από τις ΗΠΑ

Η Ινδία κατασκευάζει εγχώρια όλα όσα χρειάζεται το διαστημικό της πρόγραμμα, καταφέρνοντας έτσι να ανταγωνίζεται τις ΗΠΑ και τη Ρωσία στην «κούρσα» της διαστημικής εξερεύνησης δαπανώντας πολύ λιγότερα χρήματα
LIFO NEWSROOM
Πάγος: To «life-hack» που δεν ξέρατε ότι χρειάζεστε για την καταπολέμηση του άγχους

Τech & Science / Νιώθετε άγχος; Πώς μπορείτε να επιβραδύνετε τους γρήγορους καρδιακούς παλμούς χρησιμοποιώντας μόνο μια σακούλα πάγου

Καθηγήτρια του Harvard αποκαλύπτει τον απλό τρόπο με τον οποίο μπορείτε να σταματήσετε το άγχος και την ταχυκαρδία «όπως και τα δελφίνια»
LIFO NEWSROOM
New York Times: Η SpaceX μπαίνει «φουριόζα» στο παιχνίδι της διεθνούς κατασκοπείας παρά τις ανησυχίες του Πενταγώνου για τον Έλον Μασκ

Διεθνή / New York Times: Η SpaceX μπαίνει «φουριόζα» στο παιχνίδι της διεθνούς κατασκοπείας παρά τις ανησυχίες του Πενταγώνου για τον Έλον Μασκ

Αξιωματούχοι του Πενταγώνου ανησυχούν για τους πιθανούς δεσμούς του Μασκ με τον Βλάντιμιρ Πούτιν, όπως και για τον κίνδυνο δημιουργίας μονοπωλίου της SpaceX, αλλά δεν μπορούν να αντισταθούν στις αξιόπιστες υπηρεσίες της
LIFO NEWSROOM
«Το αλκοόλ ρέει άφθονο στη φύση, δεν καταναλώνεται μόνο από τους ανθρώπους» λέει επιστημονική έρευνα

Τech & Science / Οι σφήκες μπορούν να καταναλώνουν όσο αλκοόλ θέλουν χωρίς συνέπειες: Έρευνα δείχνει ότι και τα ζώα πίνουν

«Το αλκοόλ δεν καταναλώνεται μόνο από τους ανθρώπους» εξηγεί επιστημονική έρευνα - Τι συμβαίνει με τις φρουτόμυγες - Πώς το αλκοόλ στα φρούτα επηρεάζει την ερωτική διάθεση των εντόμων
LIFO NEWSROOM
Έρευνα: Το Σύμπαν θα είχε «πεθάνει» πριν ένας πίθηκος με πληκτρολόγιο γράψει έργα του Σαίξπηρ

Τech & Science / Έρευνα: Το Σύμπαν θα είχε «πεθάνει» πριν ένας πίθηκος με πληκτρολόγιο γράψει έργα του Σαίξπηρ

Η μελέτη τους δοκίμασε το «θεώρημα του άπειρου πιθήκου», ένα θεωρητικό πείραμα που υποδεικνύει ότι ένας άπειρος χρόνος θα μπορούσε να καταστήσει πιθανό το απίθανο, τοποθετώντας ωστόσο ρεαλιστικά όρια στους πιθήκους που πληκτρολογούν
LIFO NEWSROOM
Κίνδυνοι από τον υδράργυρο στην εγκυμοσύνη- Τι πρέπει να γνωρίζετε

Τech & Science / Κίνδυνοι από τον υδράργυρο στην εγκυμοσύνη - Γιατί οι γυναικολόγοι λένε όχι σε διατροφή με τόνο στην κύηση

Ο υδράργυρος εισέρχεται στην τροφική αλυσίδα κυρίως μέσω της ρύπανσης των θαλασσών και των ποταμών και απορροφάται από τους οργανισμούς μέσω των φυκιών και του πλαγκτού
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Καλά ώσπου να διεισδύσουν μαζικά στην αγορά αυτά τα αμάξια θα περάσουν πολλά χρόνια, πέρα απ τους λίγους σταθμούς φόρτισης που υπάρχουν, είναι και πανάκριβα. Ειδικά για Ελλάδα όπου όλοι μεταχειρισμένα παίρνουν και αν ναι καινούργια τότε δεν ξεπερνάνε τις 15 με 18 χιλιάδες ευρω την στιγμή που αυτά τα οχήματα τα ηλεκτρικα εχουν διπλάσια τιμή τα φθηνότερα μοντέλα....Επίσης, για να κινούνται αυτά χρειάζεται ρεύμα. Να παράγεται περισσότερο ρεύμα απ ότι τώρα. Οπότε πάλι δεν μολύνεται το περιβάλλον? Προφανώς απλά λίγο λιγότερο. Εντάξει θα μου πείτε υπάρχουν οι ΑΠΕ. Αλλά και αυτές δεν προχωράνε με ταχείς ρυθμούς. Άλλωστε δεν θέλουν και οι Άραβες να χάσουν το μεροκάματο τους.