H δεύτερη μεγαλύτερη υπηρεσία video μετά το YouTube, ανακοίνωσε συνεργασία με τη Yahoo!. H κίνηση αυτή αναμένεται να βοηθήσει τη δημοτικότητα των δύο εταιρειών, ενώ όπως ανακοίνωσε ο Daniel Adams της DailyMotion, ο κύριος στόχος είναι η αύξηση προβολής video και ενασχόλησης των χρηστών.
Όπως δημοσίευσε το VentureBeat, o Adams ανέφερε, επίσης, ότι η εταιρεία εργάζεται στην επέκταση της υπηρεσίας σε περισσότερες συσκευές πέρα από desktop/PC, όπως smart TV και set-top boxes. Σημειώνεται πως στις φορητές συσκευές παρατηρείται συνεχής άνοδος με το 15% των θεάσεων να προέρχονται από smartphones και tablets.
Τech & Science /
σχόλια