Τις τελευταίες μέρες έχει εμφανιστεί ένα νέο, και άκρως πειστικό κύμα ηλεκτρονικού «ψαρέματος» στα εισερχόμενα των χρηστών του App Store και παρόλο που δεν μοιάζει ιδιαίτερα καινοτόμο, φαίνεται ότι έχει γίνει ένα αρκετά σημαντικό πρόβλημα, με την Apple να αισθάνεται την ανάγκη να προειδοποιήσει τους πελάτες στην ιστοσελίδα της.
Η Apple δημοσίευσε πρόσφατα ένα νέο έγγραφο υποστήριξης, όπου προειδοποιεί τους πελάτες για απάτες μέσω phishing emails, παρέχοντας συμβουλές που θα τους βοηθήσουν να εντοπίσουν τα νόμιμα emails από το App Store ή το iTunes Store.
Εάν έχετε λάβει, λοιπόν, ένα ύποπτο email και δεν είστε βέβαιοι εάν είναι νόμιμο ή όχι, η Apple διαθέτει τώρα ένα νέο έγγραφο υποστήριξης που σας μαθαίνει να ξεχωρίζετε τη διαφορά μεταξύ μιας γνήσιας επικοινωνίας που έρχεται από το App Store, το iTunes Store, το iBooks Store, και ενός phishing email.
«Οι απατεώνες προσπαθούν συχνά να σας εξαπατήσουν να μοιραστείτε προσωπικές ή οικονομικές πληροφορίες, στέλνοντάς σας μηνύματα ή συνδέσμους σε ιστότοπους που μοιάζουν με εκείνους της Apple, αλλά ο πραγματικός σκοπός τους είναι να κλέψουν τις πληροφορίες του λογαριασμού σας», επισημαίνει η Apple.
Η Apple συνιστά στους πελάτες που λαμβάνουν emails τα οποία ζητούν ενημέρωση του λογαριασμού ή των στοιχείων πληρωμής να το κάνουν απευθείας από τις "Ρυθμίσεις" σε ένα iPhone, iPad ή iPod touch, στο iTunes ή στο App Store σε Mac ή μέσω του iTunes σε PC, παρά μέσω οποιασδήποτε άλλης λύσης μέσω ενός browser στον ιστό. Είναι καλό να θυμάστε πως η Apple ποτέ δεν θα σας ζητήσει τέτοια στοιχεία μέσω email.
Το ίδιο ισχύει και για τον κωδικό πρόσβασης του Apple ID τον οποίο χρησιμοποιείτε για αγορές, ο οποίος επίσης μπορεί να αλλάξει με περισσότερη ασφάλεια μέσα από τις "Ρυθμίσεις" στη συσκευή σας ή στο appleid.apple.com.
Να σημειώσουμε ότι η Αpple ζητά από τους πελάτες που έλαβαν ένα ύποπτο email να το διαδιβάσουν το συντομότερο δυνατόν στο [email protected].
σχόλια