Chrome: Tέλος στις ενοχλητικές διαφημίσεις

Chrome: Tέλος στις ενοχλητικές διαφημίσεις Facebook Twitter
Με την κίνησή της η Google στρέφει τους διαφημιστές προς τις δικές της διαφημίσεις (τα περιφημα google ads)- εξ ου και πολλοί διακρίνουν πονηρές προθέσεις με μονοπωλιακό άρωμα πίσω από την απόφασή της.
0

Η Google θα αρχίσει να κόβει τις ενοχλητικές διαφημίσεις στον Chrome, όπως είχε ανακοινώσει νωρίτερα μέσα στη χρονιά. Αλλά τώρα, ξέρουμε πότε ακριβώς: στις 15 Φεβρουαρίου 2018.

Το προηγούμενο καλοκαίρι η Google είχε ανακοινώσει ότι θέλει να εντείνει τις προσπάθειές της για να ενισχύσει τον Chrome σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μπορεί να μπλοκάρει αυτόματα κάθε ενοχλητική διαφήμιση που «πετάγεται» στο σερφάρισμα. Η επίσημη ημερομηνία που δόθηκε είναι η 15η Φεβρουαρίου 2018 και παρέχεται από την εταιρεία για να δείξει ότι ενσωματώνει τις εφαρμογές και τα πρότυπα που έχει θεσπίσει ο Συνασπισμός για Καλύτερες Διαφημίσεις (Coalition for Better Ads), του οποίου είναι μέλος.

Η ανακοίνωση αυτή έγινε μετά από την ανάπτυξη που παρουσίασαν τα ad-blocking προγράμματα σε μορφή επεκτάσεων και πλέον η ίδια η εταιρεία παίρνει επίσημα θέση, αφού έχει τεράστια έσοδα από το κομμάτι των διαφημίσεων. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι θα εμποδίζει όλες τις διαφημίσεις σε όλους τους ιστότοπους - αντίθετα, θα μπλοκάρει εκείνες που θεωρούνται υπερβολικά ενοχλητικές ή αδιάκριτες. Ωστόσο, θα φρενάρει όλες τις διαφημίσεις από εκείνους τους ιστότοπους όπου φιλοξενούν έστω και μία διαφήμιση η οποία δεν πληροί τα πρότυπα του Συνασπισμού και τα οποία η εταιρεία έχει ονομάσει «Βetter Ad Standards», ακόμη και εάν όλα τα υπόλοιπα στην ιστοσελίδα είναι τεχνικά συμβατά.

Αυτό σημαίνει πως οι ιστοσελίδες θα πρέπει να μην ενοχλούν το χρήστη και να περάσουν τα σχετικά τεστ, αποδεικνύοντας πως η πλοήγηση του χρήστη παραμένει ευχάριστη και άνετη. Η Google συνεργάζεται με τα προγράμματα δημοσίευσης ιστοσελίδων για να βεβαιωθεί ότι συμμορφώνονται με τα νέα πρότυπα, πριν από την νέα λειτουργία που θα κυκλοφορήσει. Έχει κάνει πολλά για να βεβαιωθεί ότι αυτή η είδηση δεν θα σκάσει σαν βόμβα χωρίς προειδοποίηση.

Επίσης, ελπίζει ότι με την οικοδόμηση του δικού της μπλοκαρίσματος διαφημίσεων στο Chrome, μπορεί να ηρεμήσει λίγο από τις ανησυχίες των καταναλωτών που αντιμετωπίζουν καθημερινά το φαινόμενο των ενοχλητικών διαφημίσεων και το οποίο χαλάει την εμπειρία της ομαλής εξερεύνησης ιστοσελίδων.

Tαυτόχρονα, βέβαια, στρέφει τους διαφημιστές προς τις δικές της διαφημίσεις (τα περιφημα google ads)- εξ ου και πολλοί διακρίνουν πονηρές προθέσεις με μονοπωλιακό άρωμα πίσω από την απόφασή της.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είχε η Γη δακτύλιο όπως ο Κρόνος; - Τι αποκαλύπτουν οι κρατήρες στην επιφάνεια του πλανήτη

Τech & Science / Είχε η Γη δακτύλιο όπως ο Κρόνος; - Τι αποκαλύπτουν οι κρατήρες στην επιφάνεια του πλανήτη

Επιστήμονες θεωρούν ότι οι ανώμαλες θέσεις των κρατήρων πρόσκρουσης, τα συντρίμμια μετεωριτών σε ιζηματογενή πετρώματα, τα τσουνάμι και η σύντομη έκθεση μετεωριτών σε διαστημική ακτινοβολία σχετίζονται
LIFO NEWSROOM
Έρχονται αλλαγές στο Instagram με στόχο την προστασία των εφήβων

Διεθνή / Έρχονται αλλαγές στο Instagram με στόχο την προστασία των εφήβων

Η εφαρμογή θα εμποδίζει τους εφήβους να βλέπουν ευαίσθητες φωτογραφίες και βίντεο - Οι γονείς θα βλέπουν σε ποιους λογαριασμούς στέλνει μηνύματα το παιδί τους - Οι έφηβοι θα λαμβάνουν επίσης μια ειδοποίηση για έξοδο από την εφαρμογή μετά από 60 λεπτά χρήσης κάθε μέρα
LIFO NEWSROOM
Ατλάντα: Τα βαγόνια του μετρό μετατράπηκαν σε υφάλους για κοράλια και θαλάσσιες χελώνες

Τech & Science / Ατλάντα: Βαγόνια τρένων μετατράπηκαν σε υφάλους για κοράλλια και θαλάσσιες χελώνες

«Ο τεχνητός ύφαλος φαίνεται υπέροχος και μας ενθαρρύνει η ποσότητα της ανάπτυξης των κοραλλιών και της δραστηριότητας της θαλάσσιας άγριας ζωής», δήλωσε ο Κάμερον Μπρίντον, θαλάσσιος βιολόγος
LIFO NEWSROOM
Προειδοποίηση για την ψυχική υγεία των γονέων στις ΗΠΑ- Ο υπερβολικός ζήλος γίνεται επικίνδυνος

Τech & Science / Προειδοποίηση για την ψυχική υγεία των γονέων στις ΗΠΑ- Ο υπερβολικός ζήλος γίνεται επικίνδυνος

Οι γονείς ξοδεύουν μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους σε εξωσχολικές δραστηριότητες και καταβάλλουν περισσότερη προσπάθεια για να εμπλακούν ενεργά στην ανατροφή των παιδιών τους
LIFO NEWSROOM