Δοκίμασε online τα γυαλιά σου πριν τα αγοράσεις

Δοκίμασε online τα γυαλιά σου πριν τα αγοράσεις Facebook Twitter
Οι «Shades For You» σκέφτηκαν πώς θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν να κάνουμε αγορές γυαλιών online, χωρίς να χρειάζεται να βγάζουμε τις μεζούρες. Εικονογράφηση: Ατελιέ LiFO
0

Πίσω στην πόλη, εδώ που ο ήλιος του Σεπτεμβρίου ακόμα καίει, συχνά, όταν βγεις έξω, θα ξεχάσεις τα γυαλιά στο σπίτι ή επίτηδες δεν θα τα πάρεις, γιατί είναι αυτά που αγόρασες πέρσι online και δεν τα φοράς, αφού δεν ήξερες τότε πώς να μετρήσεις σωστά τις διαστάσεις του προσώπου σου και έτσι τα έχεις παρατημένα σ' αυτό το κλασικό συρτάρι με τους λογαριασμούς.


Για να μην μένουν, όμως, και τα επόμενα ζευγάρια εκεί για πάντα, οι «Shades For You» σκέφτηκαν πώς θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν να κάνουμε αγορές γυαλιών online, χωρίς να χρειάζεται να βγάζουμε τις μεζούρες και να έχουμε αμφιβολίες για το τι θα μας έρθει τελικά στο σπίτι. Κάπως έτσι, ο Μάνος Κουρίνος και ο Γιώργος Κολαρετάκης, που βρίσκονται πίσω από το συγκεκριμένο πρότζεκτ, με δεδομένη την αγάπη τους για την επιχειρηματικότητα, αποφάσισαν να δημιουργήσουν το «Shades For You», ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για τα e-shops των οπτικών καταστημάτων, το οποίο παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις γυαλιών για κάθε χρήστη.

Η λειτουργία του βασίζεται σε τρία απλά βήματα. Αρχικά, ο επισκέπτης του e-shop θα μπορεί μέσω του προσωπικού του υπολογιστή να σκανάρει το πρόσωπό του και ο αλγόριθμος, αφού μαρκάρει εξήντα τέσσερα σημεία σε αυτό, του γνωστοποιεί την κατηγορία προσώπου στην οποία ανήκει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.


Ο Μάνος Κουρίνος εξηγώντας τον τρόπο που δουλεύει το SFY αναφέρει: «Με τη βοήθεια της επαυξημένης πραγματικότητας προσφέρουμε στον χρήστη μια μοναδική εμπειρία online shopping. Η λειτουργία του βασίζεται σε τρία απλά βήματα. Αρχικά, ο επισκέπτης του e-shop θα μπορεί μέσω του προσωπικού του υπολογιστή να σκανάρει το πρόσωπό του και ο αλγόριθμός μας, αφού μαρκάρει εξήντα τέσσερα σημεία σε αυτό, του γνωστοποιεί την κατηγορία προσώπου στην οποία ανήκει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στην αναλογία μήκος προς πλάτος του προσώπου αλλά και στη γωνία που σχηματίζει το σαγόνι του κάθε χρήστη. Στη συνέχεια, από αυτές τις μετρήσεις καταλήγουμε σε κάποιες κύριες κατηγορίες προσώπων, όπως oblong, round, oval, square και heart, που μας βοηθάνε να κάνουμε την καλύτερη δυνατή πρόταση γυαλιών για κάθε χρήστη.


Έπειτα, ανάλογα με τις παραπάνω κατηγορίες, θα γίνεται και η αντίστοιχη πρόταση για το είδος των γυαλιών που του ταιριάζουν. Έτσι, δεν θα «χάνεται» στις αμέτρητες επιλογές που υπάρχουν. Τέλος, ο χρήστης θα μπορεί να δοκιμάσει σε πραγματικό χρόνο 3D μοντέλα, όχι μόνο αυτά που του προτείνουμε εμείς, αλλά και οποιοδήποτε άλλο επιθυμεί. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορεί να αισθάνεται ασφάλεια για την επιλογή του και στη συνέχεια να προχωρήσει με σιγουριά στην τελική του αγορά».

Δοκίμασε online τα γυαλιά σου πριν τα αγοράσεις Facebook Twitter
Τα σημεία του προσώπου που σκανάρει ο αλγόριθμος και με βάση τα οποία προτείνει το κατάλληλο ζευγάρι γυαλιά.


Πώς γεννήθηκε όμως αυτή η ιδέα; «Ουσιαστικά από προσωπική εμπειρία του Γιώργου, ο οποίος, όταν στο παρελθόν είχε αγοράσει ένα ζευγάρι γυαλιά online, τελικά δεν τα φόρεσε ποτέ γιατί δεν του ταίριαζαν. Ύστερα, λοιπόν, από μια μελετή αγοράς που κάναμε ως ομάδα, διαπιστώσαμε ότι, ενώ ο κόσμος αγοράζει όλο και περισσότερα προϊόντα online λόγω των προσιτών τιμών και των ευκαιριών που υπάρχουν, δεν ισχύει το ίδιο και για τον κλάδο των γυαλιών. Ο καταναλωτής διατηρεί ακόμα τις επιφυλάξεις του, διότι θέλει να έχει μια ακριβή εικόνα για το κατά πόσο θα του ταιριάζουν τελικά τα γυαλιά που θα επιλέξει».


Ρωτώντας τον, στη συνέχεια, για το τι είναι με απλά λόγια η επαυξημένη πραγματικότητα και ποια είναι η σχέση του πρότζεκτ με αυτήν, ο Μάνος απαντά: «Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι η τεχνολογία που δίνει τη δυνατότητα σε ψηφιακά και τρισδιάστατα αντικείμενα να ενσωματώνονται σε πραγματικό χρόνο στο υπάρχον περιβάλλον, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης στον χρήστη και βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία του. Με τη διαρκή εξέλιξή της έχει καταφέρει να κάνει την είσοδο της σε αρκετές πτυχές της καθημερινότητας μας όπως η εκπαίδευση, ο τουρισμός και το gaming. Τώρα, στην περίπτωση του Shades For You αυτό που κάνουμε είναι να μοντελοποιούμε σε 3D μοντέλα τα γυαλιά των οπτικών με τα οποία συνεργαζόμαστε, ώστε να μπορεί ο κάθε πελάτης να δει σε πραγματικό χρόνο πώς θα ήταν στο πρόσωπό του».

Δοκίμασε online τα γυαλιά σου πριν τα αγοράσεις Facebook Twitter
Οι ιδρυτές του Shades For You, Μάνος Κουρίνος και Γιώργος Κολαρετάκης. Φωτο: Μάνος Κουρίνος


Αυτήν τη στιγμή οι ιδρυτές του «Shades For You» έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία του market validation και αφού διαπίστωσαν ότι πράγματι υπάρχει ζήτηση στον χώρο των οπτικών, έχουν ήδη ξεκινήσει ορισμένες συνεργασίες με καταστήματα. Όμως, πέρα από τα διαδικαστικά, το σημαντικότερο είναι ότι η ομάδα του SFY συνεχώς επεκτείνεται και μέσα σε διάστημα 6 μηνών μετρά δύο νέες προσθήκες στο ενεργητικό της, τον Γιώργο Τσακαλάκη, που έχει αναλάβει το κομμάτι του προγραμματισμού και τον Δημήτρη Τζήμα, που είναι υπεύθυνος για τη μοντελοποίηση σε 3D και τη διαχείριση των servers. Έπειτα από αυτές τις δύο προσθήκες και αφού έχει πλέον ολοκληρωθεί η κατασκευή του site, αυτή την περίοδο η ομάδα εργάζεται γύρω από την τελειοποίηση του 3D, έτσι ώστε να καταφέρει μέσα στους επόμενους μήνες να μπει δυναμικά στην αγορά.


Επίσης, όπως αναφέρουν τα μέλη της ομάδας, «αυτό που θέλουμε να αλλάξουμε όσον αφορά την αγορά γυαλιών online είναι η μέτρηση των διαστάσεων του προσώπου με το χέρι και τη μεζούρα απέναντι από έναν καθρέφτη. Αν ψάξει κανείς στο Διαδίκτυο, θα βρει ότι υπάρχουν αρκετά sites που, αφού πρώτα σε υποβάλλουν στην διαδικασία να μετρήσεις τις διαστάσεις σου, έπειτα σου προτείνουν κατηγορίες γυαλιών που πιθανώς θα σου ταιριάζουν. Η παραπάνω διαδικασία είναι χρονοβόρα για τον καταναλωτή. Εμείς με την βοήθεια του αλγορίθμου μας προσπαθούμε να κάνουμε αυτή την διαδικασία πολύ πιο γρήγορη και παράλληλα αξιόπιστη».

 
Τι σκέφτονται, όμως, γύρω από το μέλλον αυτού του πρότζεκτ και τι καινούργιο σχεδιάζουν; Ο ιδρυτής του SFY απαντά πως «αν και προς το παρόν προτεραιότητά μας είναι η τελειοποίηση του πρότζεκτ και η είσοδός του στην αγορά, έχουμε σκεφτεί και το ενδεχόμενο να κάνουμε ορισμένες προσθήκες ή επεκτάσεις και προς άλλα προϊόντα, όπως τα γυαλιά οράσεως, ενώ μεταξύ άλλων έχουμε συζητήσει και το ενδεχόμενο να είναι διαθέσιμη η υπηρεσία μας και σε mobile εκδοχή».

Δοκίμασε online τα γυαλιά σου πριν τα αγοράσεις Facebook Twitter
Ολόκληρη η διαδικασία που ακολουθεί ο χρήστης πριν από την online αγορά γυαλιών.

Info

Shades For You

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Τech & Science / Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Η Ινδία ετοιμάζεται να στείλει τους πρώτους της αστροναύτες στο διάστημα μέσω της αποστολής Gaganyaan, η οποία θα τοποθετήσει τρεις αστροναύτες σε χαμηλή γήινη τροχιά για τρεις ημέρες
LIFO NEWSROOM
Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Δημοσιογράφος αναγνωρίζει πρόσωπα στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Το μέλλον είναι εδώ: Δημοσιογράφος ταυτοποιεί αγνώστους στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Σκανάρει πρόσωπα αγνώστων και τους αναγνωρίζει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα - Το βίντεο πυροδοτεί συζητήσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας που σχετίζονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου
LIFO NEWSROOM
Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Τech & Science / Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Από το JOMO, τον σωστό ύπνο έως τον συνεπή εμβολιασμό και από την κηπουρική ως την αλληλεγγύη και τον αλτρουισμό, υπάρχουν επτά απλοί τρόποι για να ενισχύσουμε την υγεία του εγκεφάλου μας και τη συναισθηματική μας ανθεκτικότητα
LIFO NEWSROOM
Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Tech & Science / Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Πανικό έχουν προκαλέσει στις ΗΠΑ τα μυστηριώδη drones πάνω από τον ουρανό του Νιου Τζέρσεϊ, αλλά στο αιώνιο κυνήγι για τον εντοπισμό αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενων αντικειμένων, η ανθρώπινη μαρτυρία είναι συνήθως ο πιο αδύναμος κρίκος.
THE LIFO TEAM
Πέγκυ Αντωνάκου: Στην Google θα ξεκλειδώσουμε ερωτήσεις και αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε

Good Business Directory Vol.5 / «Στην Google θα ξεκλειδώσουμε αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε»

Η γενική διευθύντρια της Google για τη ΝΑ Ευρώπη, Πέγκυ Αντωνάκου, περιγράφει πώς η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξουν τη ζωή μας τα επόμενα χρόνια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ