Η υπηρεσία streaming ταινιών MoviePass θα προσφέρει πλέον τις υπηρεσίες της και με εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής.
Δύο χρόνια μετά τη χρεοκοπία , οι δημιουργοί της πλατφόρμας έχουν συνειδητοποιήσει πως το μοντέλο για απεριόριστα φιλμ έναντι 10 δολαρίων δεν άντεξε τον πιο ισχυρό ανταγωνισμό, και αυτή την φορά οι συνδρομητές θα μπορούν να «πληρώνουν» χωρίς χρήματα, με τον - πολύτιμο ή μη - χρόνο τους.
Για να δει κανείς οποιαδήποτε ταινία θα έχει την δυνατότητα πληρώνει σε «μονάδες» - ανάλογα με την δημοφιλία και τη διάρκεια του εκάστοτε φιλμ.
Πώς όμως θα συγκεντρώνουν οι θεατές αυτές τις μονάδες; Βλέποντας διαφημίσεις υποχρεωτικά και χωρίς να μπορούν να πάρουν τα μάτια τους από την οθόνη.
Έτσι, στους όρους χρήσης θα ζητείται η συγκατάθεση των θεατών για την εγκατάσταση ενός λογισμικού που, σε συνεργασία με την εμπρόσια κάμερα του κινητού τους, θα παρακολουθεί τις κινήσεις των ματιών τους για να διασφαλίσει ότι όντως βλέπουν τις διαφημίσεις.
Η ιδρύτρια του MoviePass, Στέισι Σπάικς, εξηγεί πως οι διαφημίσεις θα είναι «κομμένες και ραμένες» στις καταναλωτικές συνήθειες, αναζητήσεις και αγορές του κάθε θεατή. Και πρακτικά την ταινία θα του την εξασφαλίζει το εκάστοτε brand που θα διαφημίζεται στην οθόνη του, για τα μάτια του μόνο.
«Το τηλέφωνό σας, η συσκευή σας, θα χρησιμοποιεί το σύστημα αναγνώρισης του προσώπου σας», σχολιάζει η Σπάικς. Σε επίδειξη του συστήματος, οι διαφημίσεις «πάγωναν» όταν οι θεατές έπαιρναν τα μάτια τους από την οθόνη, και συνεχίζονταν μόλις το βλέμμα επέστρεφε σε αυτήν. «Είχαμε μια προηγούμενη έκδοση όπου, ξέρετε όλοι τι συνέβαινε - οι άνθρωποι έβαζαν το κινητό τους κάτω και δεν πρόσεχαν» την διαφήμιση.
Η υπηρεσία προορίζεται να λειτουργεί με όλα τα smartphone που θα έχουν σύστημα αναγνώρισης προσώπου. Το ερώτημα παραμένει βέβαια ανοικτό, ως προς το πόσοι θα θέλουν να δουν μια ολόκληρη ταινία στην οθόνη του κινητού τους.
Με πληροφορίες από CBS