Ο Έλον Μασκ επικοινώνησε με τον Τιμ Κουκ της Apple «κατά τη διάρκεια των πιο σκοτεινών ημερών του προγράμματος Model 3», όπως είπε για να του πουλήσει την Tesla.
Ο Μασκ ήθελε να συζητήσει τη δυνατότητα της Apple να αγοράσει την εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla για το «1/10 της τρέχουσας αξίας μας. Αυτός (ο Κουκ) αρνήθηκε τη συνάντηση» πρόσθεσε.
Στο σχόλιο του Μασκ ακολούθησαν αναφορές ότι η Apple εργάζεται για την παραγωγή ηλεκτρικού αυτοκινήτου με μία προηγμένη τεχνολογία μπαταρίας.
Ο Μασκ και άλλοι αμφισβήτησαν ωστόσο τη φύση της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένης της αναφερόμενης ως μπαταρία «μονοκυττάρου».
Apple still reputedly planning to build an iCar.
— Brett Winton (@wintonARK) December 21, 2020
The apparent secret sauce:
They watched the livestream of Tesla’s battery day;
They also took notes;
Then those notes were exclusively leaked to Reuters.
So they could hire, hoping to begin production by
[checks notes]
2025. pic.twitter.com/VQubNAl5Ds
Η αποκάλυψη ότι ο Μασκ προσέγγισε την Apple δεν είναι έκπληξη. Το 2013, αναζητώντας επιλογές για να σώσει την εταιρεία εν μέσω προβλημάτων με τις πρώτες πωλήσεις της, ο Μασκ έκανε μια «συμφωνία δια χειραψίας» με την εταιρεία Google να αγοράσει την Tesla, σύμφωνα με τη βιογραφία του.
Η Ashlee Vance γράφει στο βιβλίο ότι η συμφωνία ακυρώθηκε μετά από μια τεράστια κίνηση στις πωλήσεις.
Η Tesla είχε σφραγίσει αρκετές παραγγελίες του Model S για να σώσει τα οικονομικά της, εν μέρει με το προσωπικό του Μασκ να στρέφεται από τον σχεδιασμό, τη μηχανική και τη χρηματοδότηση σε άλλα τμήματα για να κερδίσει τις πωλήσεις. Φέρεται δε, να είπε στο προσωπικό «Εάν δεν παραδώσουμε αυτά τα αυτοκίνητα, την γ@@@με».
Οι προσπάθειες της Apple στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, γνωστές ως Project Titan, έχουν προχωρήσει χωρίς αποτελέσματα όμως, από το 2014, όταν ξεκίνησε για πρώτη φορά να σχεδιάζει το δικό της όχημα από το μηδέν.
Πληροφορίες αυτή την εβδομάδα ανέφεραν ότι το αυτοκίνητο ενδέχεται τελικά να κατασκευαστεί από εξωτερικό συνεργάτη.
Με πληροφορίες του Guardian