Όταν ένα εικονίδιο εμφανίζεται σε 7,5 εκατομμύρια site και αλληλεπιδρούν μαζί του δισεκατομμύρια χρήστες καθημερινά, κάθε λεπτομέρεια μετράει. Το χρώμα, οι καμπύλες, η γραμματοσειρά που το συνοδεύει, είναι στοιχεία που δεν περνούν απαρατήρητα, σε μια εικόνα που κατά μέσο όρο παρατηρείται 22 δισεκατομμύρια φορές, σύμφωνα με την ανακοίνωση του facebook.
Έτσι από σήμερα τόσο το 'like' όσο και το 'share' αλλάζουν μορφή, αποκτώντας ένα νέο χρωματικό κώδικα σε μπλέ τόνο, νέα ευανάγνωστη helvetica γραμματοσειρά ενώ η πιο οφθαλμοφανής αλλαγή είναι ότι ο κλασσικός υψωμένος αντίχειρας, αντικαθίσταται από το γράμμα "f" δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στο branding του facebook αλλά και διευρύνοντας την αναγνωρισιμότητά του.
"Δεν ήταν έυκολη υπόθεση να αλλάξεις ένα σετ από εικόνες που χρησιμοποιούνται από ολόκληρο το internet, αλλά και ένα από τα πολυτιμότερα κεφάλαια του brand που οδηγεί το μεγαλύτερο ποσοστό επισκεπτών στο site μας", δήλωσε ο υπεύθυνος προϊοντικού σχεδιασμού Ling Bao.
Η αλλαγή που υλοποιήθηκε υπό την επίβλεψη και του Μάρκ Ζούκερμπεργκ, διήρκεσε συνολικά 6 μήνες και θα αρχίσει να γίνεται ορατή σταδιακά, θα παντρεύει το like και το share ώστε να είναι πιό ευδιάκριτη η μεταξύ τους διαφορά, ενώ, τέλος, τα εικονοστοιχεία που αποτελούν τα εικονίδια θα υποστηρίζουν οθόνες υψηλής ανάλυσης.
σχόλια