Στο συνέδριο F8 που διοργάνωσε το Facebook για τους προγραμματιστές και τους developers, ανακοινώθηκαν ορισμένες νέες παροχές και δραστηριότητες της πλατφόρμας, που θα τεθούν σε ισχύ άμεσα, και στοχεύουν τόσο στο να διευκολύνουν τους χρήστες αλλά και στο να ισχυροποιήσουν τη θέση του Facebook στην mobile διαφημιστική αγορά.
Συγκεκριμένα το Facebook παρουσίασε το Anonymous Facebook Login, μια νέα παροχή προς τους χρήστες που διευρύνει τις δυνατότητες της εγγραφής χρηστών σε άλλες εφαρμογές, μέσω του λογαριασμού τους στο κοινωνικό δίκτυο, χωρίς όμως να δίνουν σε τρίτους όλα τα προσωπικά τους δεδομένα. Έως τώρα το χαρακτηριστικό "Login with Facebook" είχε καθιερωθεί ως ένας εύκολος τρόπος εγγραφής σε εφαρμογές, μέσω της ταυτότητας του χρήστη στο Facebook. Η νέα υπηρεσία θα επιτρέπει στο χρήστη πλέον να ελέγχει την ποσότητα των προσωπικών πληροφοριών που θα μοιράζεται με τρίτους και επιπρόσθετα, θα επιτρέπει την ανώνυμη εγγραφή.
Παράλληλα, άλλη μια σημαντική ανακοίνωση που έγινε στα πλαίσια του συνεδρίου F8 ήταν το ολοκαίνουριο διαφημιστικό δίκτυο που πρόκειται να λανσάρει το κοινωνικό δίκτυο, με ονομασία Audience Network που αφορά στις φορητές συσκευές. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Facebook το νέο δίκτυο θα εκμεταλλεύεται τον τεράστιο όγκο πληροφορίας που διαθέτει και θα παρέχει «μια νέα μέθοδο επέκτασης μιας διαφημιστικής καμπάνιας, πέραν των ορίων του Facebook και σε άλλες εφαρμογές για φορητές συσκευές".
[via]
σχόλια