Με σημερινή του ανακοίνωση στο επίσημο blog του, το Facebook συνεχίζει να εκπλήσσει, προετοιμάζοντας τους χρήστες του για το λανσάρισμα μια νέας υπηρεσίας αναγνώρισης μουσικής, ταινιών και τηλεοπτικών προγραμμάτων, που θα λειτουργεί όπως το Shazam.
H νέα υπηρεσία, όπως αναφέρει το Facebook, έρχεται σε συνέχεια των αυτοματοποιημένων status updates όπου οι χρήστες εκφράζουν τα συναισθήματά τους (feelings) μέσω μηνυμάτων και emoticons. Χαρακτηριστικό που είχε τεράστια απήχηση και δημιούργησε πάνω από 5 δισεκατομμύρια status updates με αυτή τη μέθοδο.
Το νέο χαρακτηριστικό, θα ενεργοποιείται, όταν κάποιος χρήστης πάει να ανανεώσει το status του και θα αναγνωρίζει μέσω του μικροφώνου της συσκευής τη μουσική, την ταινία ή το τηλεοπτικό πρόγραμμα που παίζει στο χώρο που βρίσκεται ο χρήστης, παραθέτοντας αυτόματα στο status του το link προς το περιεχόμενο. Κι όλα αυτά χωρίς ο χρήστης να δακτυλογραφήσει τίποτα. Εάν αναγνωριστεί το περιεχόμενο σωστά, ο χρήστης θα επιλέγει ένα επιθυμεί να ποστάρει ή όχι το link προς το βίντεο ή το μουσικό κομμάτι.
Όπως αναφέρει το The Verge, μένει να αποδειχτεί εάν η εμπειρία χρήσης της νέας υπηρεσίας του Facebook, και η ταχύτητα αναγνώρισης, θα είναι στα ίδια επίπεδα με το Shazam και το Soundhound.
Το νέο χαρακτηριστικό θα είναι διαθέσιμο για τις mobile εκδόσεις του Facebook για iOS και Android, τις επόμενες εβδομάδες. Δείτε πως λειτουργεί στο παρακάτω βίντεο:
σχόλια