Για να εργαστεί κανείς στην Apple (ή τη Google) δεν χρειάζεται πτυχίο

Για να εργαστεί κανείς στην Apple (ή τη Google) δεν χρειάζεται πτυχίο Facebook Twitter
3

Σε πολλές εταιρίες το να μην έχει κάποιος υποψήφιος εργαζόμενος πτυχίο πανεπιστημίου, μπορεί να είναι λόγος για να μη προσληφθεί.

Όχι όμως στην Apple. Και όχι μόνο για θέσεις που αφορούν πχ πωλητές σε κάποιο κατάστημα της. 

Η ιστοσελίδα Glassdoor, που ασχολείται με την αγορά εργασίας, έκανε μια λίστα με 15 πολύ γνωστές εταιρίες που δεν απαιτούν πτυχίο πανεπιστημίου για τους υπαλλήλους τους. Η Apple είναι μια από αυτές. 

Η ίδια η λίστα με τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας στην εταιρία αντανακλά αυτή την πολιτική. Πχ για μια θέση προγραμματιστή λογισμικού για την Apple Music στα προσόντα που απαιτούνται αναφέρονται σχετικά πτυχία ή «παρόμοια εργασιακή εμπειρία». 

Με άλλα λόγια, αν μπορεί κάποιος να κάνει τη δουλειά, μπορεί να προσληφθεί. Η Apple δεν ενδιαφέρεται αν ο υποψήφιος εργαζόμενος απέκτησε τις γνώσεις του σε κάποιο πανεπιστήμιο ή εμπειρικά στην αγορά εργασίας. 

Άλλωστε, για τη συγκεκριμένη εταιρία κάθε άλλη αντιμετώπιση θα ήταν υποκριτική. Ο Στιβ Τζόμπς δεν αποφοίτησε ποτέ από το πανεπιστήμιο. Ο άλλος συνιδρυτής της εταιρίας, ο Στιβ Βόζνιακ, πήρε το πτυχίο του ως ηλεκτρολόγος μηχανικός μια δεκαετία αφότου η Apple είχε γίνει μια σούπερ επιτυχημένη εταιρία. 

Η Αpple δεν είναι η μόνη εταιρία υψηλής τεχνολογίας που δεν βάζει ως προϋπόθεση για να δουλέψει κάποιος εκεί το πανεπιστημιακό πτυχίο. 

Το ίδιο ισχύει και για την Google και την IBM.

Πέρυσι ο αρμόδιος αντιπρόεδρος ανθρώπινου δυναμικού της Google, Λάζλο Μποκ, είχε δηλώσει στους New York Times πως «ο βαθμός πτυχίου και διάφορα τεστ που κάνουμε δεν έχουν κανένα νόημα ως κριτήρια για το να προσλάβεις κάποιον. Έχουμε καταλάβει πως δεν προβλέπουν τίποτα». 

Και προσθέτει πως «έχουμε καταλήξει πως αυτό που μετράει δεν είναι τα πτυχία ή ακόμα και το IQ. Είναι η ικανότητα μάθησης. Είναι η ικανότητα να εξελιχθείς στην πορεία. Είναι η ικανότητα να μπορείς να βάλεις σε τάξη γιγαντιαίο πλήθος πληροφοριών». 

Τech & Science
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM