Ο βασικός λόγος που ακολουθούν οι καταναλωτές μια οποιαδήποτε επιχείρηση ή μάρκα στα social media είναι για να πάρουν ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σύμφωνα με μια διεθνή έρευνα της Nielsen. H έρευνα που έχει καλύψει δέκα βασικές αγορές διεθνώς βρήκε οτί το 40% των χρηστών του internet έχουν επισκεφτεί sites με προσφορές και κουπόνια όπως η Groupon. Άλλη μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια ήταν ότι οι χρήστες social media όπως το Facebook (44%)και το Twitter (63%) χρησιμοποιούν αυτά τα site πολύ περισσότερο από τους απλούς χρήστες του internet.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Άρης Μουγκοπέτρος: Ακρωτηριάστηκε σε δύο δάχτυλα από την έκρηξη κροτίδας στο γλέντι

Ο Πάπας Φραγκίσκος πέθανε μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο, ανακοίνωσε το Βατικανό

Πάπας Φραγκίσκος: Τα τρία στάδια της κηδείας με κεντρικό μήνυμα την ταπεινότητα

Αμερικανικές μετοχές και δολάριο «βυθίζονται» λόγω επιθέσεων Τραμπ στον πρόεδρο της Fed

Τροχαίο στην Πάτρα: «Δεν θυμάμαι τίποτα» υποστηρίζει η οδηγός του ΙΧ για τη σύγκρουση με το τρένο

σχόλια