Ένα νέο εργαλείο λανσάρισε χτες το Google + . Χάρις σε αυτό επιχειρήσεις και μάρκες μπορούν πλέον να δημιουργήσουν δικά τους προφίλ για να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους. Η κίνηση αυτή είναι παρόμοια με τις υπηρεσίες που προσφέρουν το Facebook το Twitter, ακόμα και το LinkedIn. Το δωρεάν εργαλείο, που ονομάζεται Google + pages, έχει ήδη προσελκύσει κάποια μεγάλα ονόματα: Burberry, Pepsi, Angry Birds ακόμα και η Barcelona F C έσπευσαν να φτιάξουν Google+ pages. Mαζί με αυτό το χαρακτηριστικό η Google λάνσαρε μια ακόμα υπηρεσία έτσι ώστε τα brands και οι επιχειρήσεις να μπορούν να βρούν η μία την άλλη. Η υπηρεσία ονομάζεται Direct Connect και περιλαμβάνει την αναζήτηση στο Google. Βάζοντας οποιαδήποτε εμπορική μάρκα με ένα + μπροστά θα βγαίνει κατευθείαν στο Google+ page. Οι ιδιοκτήτες της σελίδας θα μπορούν να παρακολουθούν πόσοι άνθρωποι κάνουν κλικ στο Google σελίδα τους + και από πού αν και η Google ισχυρίζεται ότι δεν θα μεταβιβάσει προσωπικά στοιχεία. Προφανώς όλο αυτό είναι ένα άμεσο χτύπημα στο Facebook pages. Το Google + έχει μέχρι στιγμής 40 εκατομμύρια χρήστες αλλά δεν θεωρείται ιδιαίτερα επιτυχημένο.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ένα σπίτι στην πλατεία Βικτωρίας «για να περνάμε καλά εμείς και οι φίλοι μας»

«Μην ξεπλένετε την οδοντόκρεμα», συμβουλεύει γιατρός του Χάρβαρντ

Επιστήμονες ανακάλυψαν χρώμα «που κανείς δεν έχει ξαναδεί»

Το «beef» της Κέιτι Πέρι με τα Wendy's για το φιλί στο χώμα μετά το ταξίδι στο διάστημα: «Στείλτε την πίσω»

«Στο Μέσο Γερακάρι Ζακύνθου, η Αθήνα δεν είναι καν στον ορίζοντα»

σχόλια