Χθες Τρίτη, η εταιρεία Facebook μέσω συνέντευξης τύπου παρουσίασε μία νέα μηχανή αναζήτησης με το όνομα Graph Search.
Η νέα υπηρεσία θα μπορεί να φιλτράρει και να εκμεταλλεύεται όλα τα δεδομένα των εγγεγραμμένων χρηστών όπως τις φωτογραφίες τους ή τις αγαπημένες τους ταινίες, ώστε να εμφανίζονται ως απάντηση σε οποιαδήποτε σχετική ερώτηση ενός χρήστη.
Τα στοιχεία που θα εμφανίζονται στη μηχανή αναζήτησης είναι μόνο όσα έχει επιτρέψει ο κάθε χρήστης να δημοσιεύονται. Σε περίπτωση που κάποιος έχει επιλέξει να είναι φανερές για παράδειγμα οι φωτογραφίες του ακόμα και σε ανθρώπους που δεν έχει στη λίστα των επαφών του, τότε οι πιθανότητες να εμφανίζονται στα αποτελέσματα μίας αναζήτησης είναι αυξημένες.
Η τελευταία προσθήκη του κοινωνικού δικτύου χρησιμοποιεί και αποτελέσματα από τη μηχανή αναζήτησης Bing της Microsoft.
Αν και ο Marc Zuckerberg υποστηρίζει ότι δεν πρόκειται για ανταγωνιστή του Google Seach, το Graph Search έχει την προοπτική να εξελιχθεί σε ισχυρό αντίπαλο, καθώς στόχος του ιδρυτή του Facebook είναι να προκαλέσει μία «φηφιακή μετανάστευση» στην αναζήτηση, όπου οι χρήστες θα πηγαίνουν σε ένα μέρος για να βρουν αυτό που θέλουν.
Προς το παρόν η μηχανή αναζήτησης του Facebook θα βρίσκεται σε beta έκδοση, ενώ δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις. Αφότου ο νέος social μηχανισμός αποκτήσει τα απαραίτητα εφόδια. μέσω της εμπειρίας των χρηστών, τότε θα μπορούμε να μιλάμε για μία κίνηση που άλλαξε το τοπίο της κοινωνικής δικτύωσης.
σχόλια