Μπορεί τα 2/3 των smartphones στην Κίνα, να έχουν λειτουργικό Android, αλλά καμία εφαρμογή δεν προέρχεται από το ψηφιακό κατάστημα της Google, γνωστό ως Google Play.
Από το 2009, η China Mobile, έχει αναπτύξει το δικό της "App Store", με αποτέλεσμα να μην έχει ουσιαστικά ανταγωνισμό με τη Google, η οποία αποχώρησε από τη χώρα το 2010. Σύμφωνα με δημοσίευμα του businessweek, το online κατάστημα έχει 158.000.000 εγγεγραμμένους χρήστες, ενώ οι συνδρομητές της China Mobile, ανέρχονται στους 673.000.000. Μέχρι στιγμής, οι "κατεβασμένες" mobile εφαρμογές, έχουν ξεπεράσει τις 630.000.000 σε αριθμό.
Τα κέρδη, μόνο την τελευταία χρονιά, ανήλθαν στα 6,1 δις ευρώ, με τις πωλήσεις να έχουν αυξηθεί κατά 12%.
Σημειώνεται, πως τα apps δεν μπορούν να συνδεθούν στο Facebook, στο Twitter και στο YouTube, αλλά εφαρμογές όπως "μέτρηση της υπεριώδους ακτινοβολίας" και "μαϊμούδες που πρέπει να αιχμαλωτίσουν χελώνες", έχουν μεγάλη απήχηση στους κινέζους καταναλωτές.
Τέλος, το δημοσίευμα αναφέρει πως σύμφωνα με εκτιμήσεις, φέτος η Κίνα, αναμένεται, να κλέψει την πρώτη θέση από τις ΗΠΑ, στην αναπτυσσόμενη αγορά των smartphones.
σχόλια