Η Mozilla ανακοίνωσε ότι αναστέλλει τις διαφημίσεις της στο Facebook λόγω του σκανδάλου της Cambridge Analytica.
Η Mozilla σταματάει προσωρινά κάθε της διαφήμιση στο Facebook λέγοντας ότι οι τρέχουσες ρυθμίσεις απορρήτου παραμένουν επικίνδυνες στο κοινωνικό δίκτυο και γι' αυτό αποφάσισε να κάνει νέο έλεγχο στα δικαιώματα χρήσης του Facebook, μετά το τελευταίο σκάνδαλο διαχείρισης δεδομένων των χρηστών.
Όπως αναφέρει στο blog της «Αυτή η είδηση μας έκανε να εξετάσουμε προσεκτικά τις τρέχουσες προεπιλεγμένες ρυθμίσεις απορρήτου του Facebook, δεδομένου ότι υποστηρίζουμε την πλατφόρμα με τα διαφημιστικά μας δολάρια. Ενώ πιστεύουμε ότι υπάρχουν ακόμα πολλά που πρέπει να μάθουμε, διαπιστώσαμε ότι οι τρέχουσες ρυθμίσεις προεπιλογής τους αφήνουν ανοιχτή την πρόσβαση σε πολλά δεδομένα - ειδικά όσον αφορά τις ρυθμίσεις για εφαρμογές τρίτων».
Ενώ γνωρίζει ότι ήδη τρέχει ένα μεγάλο αίτημα υπογραφών που καλεί το Facebook να κλειδώσει τις ρυθμίσεις των δικαιωμάτων χρήσης των εφαρμογών για να διασφαλίσει ότι το απόρρητο των χρηστών προστατεύεται από προεπιλογή, η Mozilla τονίσει ότι οι τρέχουσες προεπιλεγμένες ρυθμίσεις «αφήνουν πολλά ερωτήματα και πολλά δεδομένα που φεύγουν από την πλατφόρμα του».
«Τα τρέχοντα δικαιώματα χρήσης του Facebook αφήνουν τα δισεκατομμύρια των χρηστών τους ευάλωτα χωρίς να το γνωρίζουν», αναφέρει η Mozilla. «Αν παίζετε παιχνίδια, διαβάζετε νέα ή λαμβάνετε κουίζ στο Facebook, πιθανώς κάνετε αυτές τις δραστηριότητες μέσω εφαρμογών τρίτων και όχι μέσω του ίδιου του Facebook. Τα προεπιλεγμένα δικαιώματα που δίνει το Facebook σε αυτά τα τρίτα μέρη περιλαμβάνουν αυτήν την περίοδο δεδομένα από την εκπαίδευση και την εργασία σας, την τρέχουσα πόλη και τις αναρτήσεις στο χρονοδιάγραμμά σας».
Η Mozilla ζητά από το Facebook να αλλάξει τις πολιτικές του και να εξασφαλίσει ότι τα τρίτα μέρη δεν θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των φίλων των χρηστών που χρησιμοποιούν μια εφαρμογή.
«Μας ενθαρρύνει το γεγονός ότι ο Mark Zuckerberg έχει υποσχεθεί να βελτιώσει τα περιβάλλοντα προστασίας της ιδιωτικής ζωής και να τα καταστήσει πιο προστατευτικά. Όταν το Facebook παίρνει ισχυρότερη ενέργεια για το πώς μοιράζεται δεδομένα πελατών, ενισχύοντας συγκεκριμένα τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις απορρήτου για εφαρμογές τρίτων, θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο επιστροφήςστην πλατφόρμα του», τονίζει η Mozilla. «Ελπίζουμε το Facebook να θεσπίσει μερικά από τα πράγματα που υποσχέθηκε ο Zuckerberg σήμερα».
σχόλια