Μετά από 13 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην κορυφή, η Coca Cola χάνει από την Apple την πρώτη θέση στην ετήσια μελέτη της Interbrand, με τα πιο «πολύτιμα» λογότυπα εταιρειών παγκοσμίως.
Το λογότυπο της Apple που αποτιμάται πλέον στα 98,3 δις. δολάρια-αποτυπώνει και το γεγονός της επικράτησης τα τελευταία χρόνια, των εταιριών νέας τεχνολογίας. Χαρακτηριστικό είναι ότι μετά την Apple που είναι στην κορυφή, τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η Google ενώ η Coca- Cola περιορίζεται πλέον στην 3η θέση με το λογότυπό της να αποτιμάται στα 79,2 δισ. δολάρια.
Η Interbrand βαθμολογεί από το 2000 τις εταιρίες συνδυάζοντας οικονομικές επιδόσεις και αποδοχή από το καταναλωτικό κοινό.
σχόλια