Κυκλοφορεί στις 5 Οκτωβρίου το πολυαναμενόμενο παιχνίδι Assassin's Creed Odyssey, η πλοκή του οποίου εκτυλίσσεται στην αρχαία Ελλάδα της κλασικής περιόδου.
Ήδη το παιχνίδι έχει παρουσιαστεί σε αρκετές εκθέσεις ενώ η εταιρεία παραγωγής του, Ubisoft, έχει δώσει στη δημοσιότητα trailers με εικόνες από την αρχαία Αθήνα και Σπάρτη.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το παιχνίδι ξεκινά με την έναρξη του Πελοποννησιακού Πολέμου το 431 π.Χ, ο οποίος βρίσκει αντιμέτωπους Αθήνα και Σπάρτη.
Όπως παραδέχτηκε ο Creative Director του παιχνιδιού, Jonathan Dumont, σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στους Unboxholics, η αποτύπωση του πολέμου ήταν μια αρκετά δύσκολη διαδικασία, καθώς πολλά από τα γεγονότα που εκτυλίσσονται είναι αμφιλεγόμενα στα ιστορικά κείμενα που έχουν διασωθεί.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην αποτύπωση της Αρχαίας Αθήνας. Ο παίκτης θα έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί ανάμεσα σε γλύπτες που εργάζονται στην Ακρόπολη, σε εμπόρους που πουλάνε την πραμάτεια τους στην Αρχαία Αγορά και σε ρήτορες που αγορεύουν στην Πνύκα.
Επίσης, δύσκολη ήταν και η τελική διαμόρφωση του χάρτη στο οποίο θα μπορεί ο παίκτης να κινείται και να εκτελεί αποστολές. Από τις εικόνες που έχουν διαρρεύσει, ο χάρτης του παιχνιδιού περιέχει όλες τις γνωστές ελληνικές πόλεις και εδάφη.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην αποτύπωση της Αρχαίας Αθήνας. Ο παίκτης θα έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί ανάμεσα σε γλύπτες που εργάζονται στην Ακρόπολη, σε εμπόρους που πουλάνε την πραμάτεια τους στην Αρχαία Αγορά και σε ρήτορες που αγορεύουν στην Πνύκα.
Πέραν, όμως, της Αρχαίας Αθήνας, μπορεί επίσης να μεταβεί στο Μαντείο των Δελφών, στην Πελοπόννησο, να καταπλεύσει σε ελληνικά νησιά, όπως την Κρήτη, τη Χίο, και τη Λέσβο και να ανέβει στην Μακεδονία.
Από την άλλη, έχουν «κοπεί» αρκετοί σημερινοί νομοί και περιοχές της κεντρικής ηπειρωτικής Ελλάδας. Όπως εξηγεί ο Creative Director του παιχνιδιού, Jonathan Dumont, ο χάρτης έχει συρρικνωθεί, καθώς θα ήταν πολύ δύσκολο να δημιουργηθεί gameplay που θα εκτείνεται σε τόσα πολλά χιλιόμετρα γης.
Η έρευνα για το παιχνίδι διήρκεσε περίπου 3 χρόνια, ενώ για αυτήν εργάστηκαν αρκετοί ιστορικοί με μεταπτυχιακό πάνω στην ελληνική ιστορία.
Ερευνητές, μάλιστα, μετέβησαν στην Αθήνα για να έχουν εμπεριστατωμένη άποψη. Μελέτησαν αρχαία σχέδια πόλεων ενώ εργάστηκαν προκειμένου να αποτυπώσουν με ακρίβεια τη καθημερινότητα των αρχαίων Ελλήνων, αγροτών και εμπόρων, γύρω από τους οποίους εκτυλίσσεται η πλοκή.
«Για κάποιες πόλεις ήταν πολύ δύσκολο να βρούμε συγκεκριμένα δεδομένα. Για παράδειγμα στη Μύκονο δεν έχει διασωθεί τίποτα. Ήταν πολύ δύσκολο να δημιουργήσουμε τις πόλεις ακριβώς έτσι όπως ήταν» παραδέχτηκε η ιστορικός Stephanie - Anne Ruatta στο trailer του παιχνιδιού.
Όσον αφορά τους κεντρικούς χαρακτήρες του παιχνιδιού, αυτοί θα είναι δύο. Ο παίκτης θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ του Αλέξιου και της Κασσάνδρας, δύο μισθοφόρων, οι οποίοι καλούνται να πολεμήσουν και να εκτελέσουν αποστολές μέσα στον αρχαίο ελληνικό κόσμο.
Οι διάλογοι θα είναι στα αγγλικά αλλά η ελληνική προφορά θα είναι έντονη. Υπάρχουν, ωστόσο και ορισμένοι διάλογοι που θα είναι αποκλειστικά στα αρχαία ελληνικά. Για την ηχογράφηση των φωνών εργάστηκαν αρκετοί Έλληνες ηθοποιοί.
Θα υπάρξουν, μάλιστα, και φορές στο παιχνίδι που θα ακουστεί, σύμφωνα με τις πληροφορίες, η λέξη «μαλάκας».
Στη διάρκεια του παιχνιδιού ο παίκτης θα έχει τη δυνατότητα να συνομιλήσει με ιστορικές προσωπικότητες της αρχαιότητας όπως ο Σωκράτης, ο Περικλής και ο Ιπποκράτης. Πρόκληση για τους ιστορικούς του παιχνιδιού ήταν να κάνουν «πιο ανθρώπινα» τα συγκεκριμένα πρόσωπα και να δημιουργήσουν παραστατικούς διαλόγους μεταξύ τους.
Εντυπωσιακές, επίσης, θα είναι οι μάχες που θα κληθούν να δώσουν οι παίκτες, με τους κεντρικούς χαρακτήρες να μπορούν να χρησιμοποιήσουν στον πόλεμο μέχρι και το δόρυ του Λεωνίδα.
Το παιχνίδι πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 5 Οκτωβρίου για τις τα PS4, Xbox One και PC και αναμένεται να καταρρίψει κάθε ρεκόρ πωλήσεων παιχνιδιών Assassin's Creed στην Ελλάδα.
σχόλια