Η φωτογραφία του Tim Cook από το Super Bowl δέχεται απίστευτο τρολάρισμα

Η φωτογραφία του Tim Cook από το Super Bowl δέχεται απίστευτο τρολάρισμα Facebook Twitter
2

iPhoneography: η νέα λέξη που περιγράφει τις εντυπωσιακές φωτογραφίες που τραβάνε οι χρήστες των iPhones. 

Ωστόσο το iPhone ποτέ δεν κατάφερε να ξεφύγει τελείως από την κριτική για την κάμερά του και πάντα θα υπάρχουν στρατόπεδα που τάσσονται υπέρ της και τη θεωρούν μαγικό εργαλείο, αλλά και εκείνοι που τη βρίσκουν υπερεκτιμημένη.

Η ίδια η Apple έχει επενδύσει πολύ στο προμοτάρισμα της κάμερας, αλλά χθες το βράδυ, το "μεγάλο κεφάλι" του κολοσσού τα τίναξε όλα στον αέρα και πόσταρε μια φωτογραφία που έγινε viral για τους λάθους λόγους.

Ο Tim Cook ήταν στον μεγάλο τελικό του αμερικανικού ποδοσφαίρου και πανηγύρισε τη νίκη των Broncos με μια φωτογραφία, ομολογουμένως πολύ θολή και κακή.

Ακολούθησε απίστευτο τρολάρισμα στο ίντερνετ μια και από τον CEO της Αpple, οι 2 εκατομμύρια followers περίμεναν θαύματα, ακόμη και στις αυθόρμητες στιγμές του, και όχι την ανάδειξη των ελαττωμάτων της "ναυαρχίδας" του.

Κάποιοι πρότειναν να χρησιμοποιήσει ένα Samsung. Μερικοί αναρωτήθηκαν πόσο χάλια φωτογράφος είναι ο ίδιος και πώς γίνεται να έχει απαθανατίσει τόσο κακής ποιότητας φωτογραφία

 

Η φωτογραφία του Tim Cook από το Super Bowl δέχεται απίστευτο τρολάρισμα Facebook Twitter
Η φωτογραφία του Tim Cook από το Super Bowl δέχεται απίστευτο τρολάρισμα Facebook Twitter
Η φωτογραφία του Tim Cook από το Super Bowl δέχεται απίστευτο τρολάρισμα Facebook Twitter
Η φωτογραφία του Tim Cook από το Super Bowl δέχεται απίστευτο τρολάρισμα Facebook Twitter
Η φωτογραφία του Tim Cook από το Super Bowl δέχεται απίστευτο τρολάρισμα Facebook Twitter
Η φωτογραφία του Tim Cook από το Super Bowl δέχεται απίστευτο τρολάρισμα Facebook Twitter

Πάντως λίγη ώρα αργότερα ο Tim Cook θέλησε να κλείσει στόματα και προχώρησε σε δεύτερη φωτογράφιση:

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM