Την επόμενη φορά που θα ψάξετε για ένα μέρος για να αγοράσετε ή να νοικιάσετε, θα επιλέξετε με βάση την απόσταση από όπου εργάζεστε - ή από το χρόνο που χρειάζεται για να πάτε στη δουλειά σας με το λεωφορείο, το τρένο, το αυτοκίνητο ή μετρό; Τώρα, μια βρετανική εταιρεία με την επωνυμία iGeolise υπόσχεται να εμπορευματοποιήσει την ιδέα για όλους τους τρόπους μεταφοράς - και να την επεκτείνει από το Ηνωμένο Βασίλειο προς την Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
Από αυτό το καλοκαίρι έχει ήδη βοηθήσει την TalkTalk να αποφασίσει που θα έπρεπε να μεταφέρει τα γραφεία της - όταν σκέφτεται να μετακομίσει χιλιάδες εργαζόμενους - και ένα μεγάλο κατάστημα σε πολυσύχναστο δρόμο, εξετάζει το ενδεχόμενο να προσφέρει τον ιστότοπο του για να βοηθήσει τους ερευνητές στο διαδίκτυο να βρουν το πλησιέστερο κατάστημα τους, μετρώντας το χρόνο αντί για τη συνήθη απόσταση σε ευθεία γραμμή. Η αγορά για μια τέτοια υπηρεσία αυξάνεται καθώς η ανταγωνιστική Mapumental προσφέρει χρόνο με βάση ταξιδιωτικούς χάρτες στις δημόσιες συγκοινωνίες.
Αλλά η iGeolise έχει την ορμή προς το παρόν, έχοντας κερδίσει μόλις στο διαγωνισμό δορυφορικής πλοήγησης του Ηνωμένου Βασιλείου , που διοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Έρευνας και Εφαρμογών GNSS του Νόττιγχαμ, είναι έτοιμη να ξεκινήσει να προσφέρει υπηρεσίες αναζήτησης για όλα τα είδη των εταιρειών - ακόμα και των γιγάντων στο κομμάτι της χαρτογράφησης, όπως η Google, η Nokia και η Apple , οι οποίες έχουν ήδη εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες.
"Πιστεύω ότι αυτές οι τρεις εταιρείες θα το θεωρήσουν χρήσιμο," λέει ο Peter Lilley, ο οποίος συν-ίδρυσε την εταιρεία μαζί με τον Τσάρλι Ντέιβις. «Όταν ψάχνετε να ταξιδέψετε κάπου, κύρια έννοια σας είναι δεν είναι στην πραγματικότητα η απόσταση, αλλά ο χρόνος. Και αυτό δεν μέχρι τώρα δεν προσφέρεται.
Αν και τα δορυφορικά συστήματα πλοήγησης αυτών των εταιρείες θα προσφέρουν εκτιμήσεις χρόνου για ταξίδια που γίνονται με αυτοκίνητο, η iGeolise μπορεί να υπολογίσει πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να πας κάπου, αν θα πρέπει να πάρεις το τρένο και στη συνέχεια, ένα λεωφορείο, επειδή τώρα προσθέτει τις δημόσιες συγκοινωνίες στους υπολογισμούς της.
Σύμφωνα με τη guardian, έπειτα από πρόσφατη έρευνα των καταναλωτών, διαπιστώθηκε ότι 79% θα προτιμούσαν να αναζητήσουν έναν προορισμό βάσει χρόνο αντί απόστασης - και ότι, όταν ρώτησαν περαιτέρω, το υπόλοιπο 21% είπαν ότι πίστευαν απόσταση ήταν ένα πιο ακριβές μέτρο, και ότι ο χρόνος για τον προορισμό θα αποτελεί μια πρόχειρη εκτίμηση.
σχόλια