H Μicrosoft εργάζεται πάνω στη δημιουργία υπηρεσίας παροχής παιχνιδιών μέσω streaming.
Σύμφωνα με όσα είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Verge, o Kareem Choudhry, επικεφαλής του gaming cloud της Microsoft, η τεχνολογική εταιρεία δουλεύει πάνω σε μια νέα υπηρεσία streaming παιχνιδιών, η οποία θα λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που οι χρήστες του Netflix επιλέγουν τι θέλουν να δουν κάθε φορά. Τώρα, οι παίκτες θα μπορούν να παίζουν παιχνίδια τα οποία θα βρίσκονται σε ένα κεντρικό cloud της Microsoft.
«Πιστεύουμε ότι σύντομα θα υπάρξουν 2 δισεκατομμύρια παίκτες σε όλον τον κόσμο, και ο στόχος μας είναι να φτάσουμε σε κάθε έναν από αυτούς», εξηγεί ο Choudhry. Όταν, λοιπόν, προβλέπεται μια τόσο μεγάλη αύξηση ένα «Netflix για βιντεοπαιχνίδια» θα ήταν μια σημαντική υπηρεσία για κάθε εταιρεία που θέλει να έχει φιλοδοξίες στο cloud gaming. Βέβαια, ενώ η Microsoft είναι γνωστό ότι είναι τολμηρά αφοσιωμένη στη βιομηχανία του gaming δεν θα πρέπει να ξεχνάει ότι απέναντί της έχει δύο μεγάλες ανταγωνιστικές πλατφόρμες.
«Ψάχνουμε τρόπους με τους οποίους θα παρέχουμε περιεχόμενο σε οποιονδήποτε, ανεξάρτητα από τι κονσόλα χρησιμοποιεί», δήλωσε ο Choudhry, χωρίς όμως να εξηγήσει πώς μπορούν να χτιστούν οι γέφυρες με τους ανταγωνιστές.
Στο παρελθόν καμία streaming υπηρεσία της Sony δεν απέδωσε. Πριν ένα χρόνο περίπου σταμάτησε το streaming στο PS3 και σήμερα είναι αποκλειστικά αφοσιωμένη στο PS4 (και λιγότερο στα PC). Έτσι, ενώ ξέρει ότι το cloud συνιστά μια μοναδική ευκαιρία για τη βιομηχανία, δεν διαθέτει την υπολογιστική δύναμη της Microsoft. Οπότε το μεγάλο ερώτημα στα σχέδια της Microsoft, πέρα από το να δέσει μια τέλεια συνταγή από όλους, είναι εάν η Sony και η Nintendo, δεχθούν να βάλουν τα συστατικά τους. Ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν αποκλειστικοί τίτλοι για κάθε μία από όλες τις μεγάλες πλατφόρμες, όπως και για τα δύο μεγάλα λειτουργικά συστήματα των κινητών.
Το νέο τμήμα της Microsoft που θα παρέχει online επιλογή παιχνιδιών μπορεί να είναι ακόμη στα πρώτα του βήματα, αλλά πρόκειται για μια νέα τεχνολογία που εάν δουλέψει σωστά (δεν μπορούμε να ξέρουμε τι ενδιαφέρον θα υπάρξει από την πλευρά των προγραμματιστών και των εκδοτών) θα αλλάξει όχι μόνο τις μεθόδους διανομής αλλά και της εισροής νέων χρηστών και χρήσεων. Κι ενώ η επίτευξη 2 δισεκατομμυρίων παικτών μπορεί να ακούγεται ως ένας πολύ φιλόδοξος στόχος, δείχνει ότι η Microsoft επικεντρώνεται όλο και πιο επιθετικά σε μια τεχνολογία που μπορεί να φιλοξενήσει τα πάντα σε ένα «σύννεφο».
σχόλια