Η Timex τρολάρει τα smartwatches σε διαφήμιση: Δείτε την ώρα χωρίς τα 1.249 αναπάντητα email

Η Timex τρολάρει τα smartwatches σε διαφήμιση: Δείτε την ώρα χωρίς τα 1.249 αναπάντητα email Facebook Twitter
0

Μπορεί η Apple να ηγείται της αγοράς των smartwatch, αλλά μία ιστορική εταιρεία με πολύ περισσότερο χρόνο στην ωρολογοποιία, θέλει να σας υπενθυμίσει τις χαρές των αναλογικών ρολογιών.

Η Timex προωθεί αυτή την περίοδο ένα νέο ρολόι σε μια διαφημιστική πινακίδα στη Νέα Υόρκη. Το ρολόι αξίας 140 δολαρίων, έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με την εταιρεία ρούχων Adsum με έδρα το Μπρούκλιν και έχει ήδη εξαντληθεί, αλλά το μήνυμα της διαφήμισης απολαμβάνει μια ξεχωριστή «ζωή», πέρα και πάνω από τις πωλήσεις.

«Μάθετε τι ώρα είναι χωρίς να βλέπετε ότι έχετε 1.249 αναπάντητα email», αναγράφεται στην κομψή, μινιμαλιστική διαφήμιση, αφήνοντας υπονοούμενα για τα «έξυπνα» ρολόγια που στέλνουν ειδοποιήσεις σε όσους τα φορούν. 

Η Timex ιδρύθηκε το 1854 και έγινε παγκοσμίως γνωστή για τα κλασικά της ρολόγια. Η Apple μπήκε σε αυτή την αγορά το 2015, όταν λάνσαρε την πρώτη σειρά των smartwatches της.

Παρότι η Timex επιμένει ότι τα παραδοσιακά ρολόγια δεν προκαλούν τόσο άγχος, οι χρήστες φαίνεται να στρέφονται στα έξυπνα ρολόγια. Στα μέσα του 2017 το Apple Watch ξεπέρασε τα Rolex και έγινε το Νο1 ρολόι στον πλανήτη. Έκτοτε, ο τεχνολογικός κολοσσός έχει αφήσει πίσω του ελβετικές εταιρείες όπως η Swatch και η TAG Heuer.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Strategy Analytics, το 2019 η Apple πούλησε 31 εκατομμύρια ρολόγια έναντι των 21 εκατομμυρίων κλασικών ρολογιών που τυλίχτηκαν σε ισάριθμους καρπούς, από τις ελβετικές φίρμες. 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυξήθηκαν οι πιθανότητες ο αστεροειδής 2024 YR4 να χτυπήσει τη Γη και είναι «μεγαλύτερες από ποτέ»

Τech & Science / Αυξήθηκαν οι πιθανότητες ο αστεροειδής 2024 YR4 να χτυπήσει τη Γη και είναι «μεγαλύτερες από ποτέ»

Η NASA δημοσίευσε νέα δεδομένα που υποδηλώνουν ότι ο αστεροειδής 2024 YR4 μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο για μερικές από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές στον κόσμο
LIFO NEWSROOM
Μελέτη: Τα επίπεδα χλωρίωσης του νερού στην ΕΕ ενδέχεται να αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Τech & Science / Μελέτη: Η χλωρίωση του νερού στην ΕΕ πιθανώς αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Η χλωρίωση του νερού αύξησε δραματικά το προσδόκιμο ζωής στις αρχές του 20ού αιώνα, αλλά οι επιστήμονες ανακάλυψαν τις αρνητικές συνέπειες της διαδικασίας δεκαετίες αργότερα
LIFO NEWSROOM
Οι άνδρες ίσως είναι πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες, σύμφωνα με έρευνες

Τech & Science / Είναι οι άνδρες πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες; Τι λέει η επιστήμη

Αν και οι αντιλήψεις έχουν εξελιχθεί προς μια πιο ισότιμη προσέγγιση στις σχέσεις, παραμένουν έντονα τα στερεότυπα που παρουσιάζουν τους άνδρες ως πιο ρομαντικούς, επειδή αυτό αναμένεται από αυτούς
LIFO NEWSROOM
ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Τech & Science / ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Το αλκοόλ προκαλεί 800.000 θανάτους ετησίως στην Ευρώπη αλλά μόνο ένα μικρό τμήμα του πληθυσμού γνωρίζει τους κινδύνους, αναφέρει σε ανακοίνωσή του o Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας
LIFO NEWSROOM