Leica: Limoland by Jean Pigozzi

Leica: Limoland by Jean Pigozzi Facebook Twitter
H SOFORT LimoLand της Leica είναι μια λαμπερή, φωτεινή και πολύχρωμη κάμερα. Τα οπτικά χαρακτηριστικά και η μοναδικότητα του προέρχονται από τον Μr Limo, το λογότυπο της ετικέτας ρούχων που δημιούργησε ο Jean Pigozzi.
0

Μέσω της συνεργασίας της με τον διάσημο γαλλο-ιταλό συλλέκτη έργων τέχνης, επιχειρηματία, φιλάνθρωπο και φωτογράφο Jean Pigozzi, η Leica παρουσιάζει μια πρώτη συλλεκτική έκδοση της σειράς στιγμιαίων φωτογραφικών μηχανών της, την Leica SOFORT LimoLand. H ιδέα γεννήθηκε όταν πέρυσι, ο Jean Pigozzi επισκέφθηκε το πάρκο Leitz στο Wetzlar, θέλοντας να ανακαλύψει περισσότερα για την νέα παραγωγή των φωτογραφικών μηχανών με τις οποίες συνεργάστηκε για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. Κατά τη διάρκεια αυτής της επίσκεψης η Leica σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να δώσει μια άλλη, πιο ποπ, διάσταση στη SOFORT γραμμή της, «δανειζόμενη» όχι μόνο το εικονικό logo της μάρκας ρούχων του Pigozzi αλλά και αγάπη του για την πολυχρωμία.

Ο Jean "Johnny" Pigozzi είναι μια πραγματικά σπάνια περίπτωση φωτογράφου, γιός (και κληρονόμος) του Henri Pigozzi, ιδρυτή της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Simca, σπούδασε στο Χάρβαρντ, δούλεψε στις κινηματογραφικές εταιρείες Gaumont και 20th Century Fox, για να καταλήξει ένας από τους πιο φημισμένους συλλέκτες αφρικανικής τέχνης στον κόσμο. Από την περιβόητη πισίνα της οικογενείας Pigozzi στην Κυανή Ακτή έχουν παρελάσει ουκ ολίγοι. Και από μικρός ο Jean μπορούσε να τους «κλέβει» πόζες οι οποίες πολλά χρόνια αργότερα θα τον τοποθετήσουν στο πάνθεον των «δυνατών» φωτογράφων της γενιάς του. Με εκθέσεις από το Εθνικό Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης στο Παρίσι μέχρι την Gagosian Gallery στη Νέα Υόρκη και το Helmut Newton Foundation στο Βερολίνο, οι φωτογραφίες του Jean Pigozzi είναι γεμάτες ζωντάνια, αλλά σπάνια έγχρωμες.

Leica: Limoland by Jean Pigozzi Facebook Twitter
Ο Jean "Johnny" Pigozzi στο Μουσείο της Leica.

Το σηματάκι της μάρκας ρούχων που ξεκίνησε o Pigozzi το 2007 το ζήλεψε η Leica και θέλησε να «παίξει» μαζί του. Βλέπετε, οι στιγμιαίες φωτογραφίες που βγάζει η Sofort σειρά της Leica είναι όλες έγχρωμες και ο Pigozzi είναι ένας άνθρωπος που λατρεύει το χρώμα στη ζωή και την τέχνη, ακόμα κι αν οι φωτογραφίες που τον έκαναν διάσημο ήταν όλες ασπρόμαυρες. Ο Μr Limo είναι το όνομα που ο Pigozzi επέλεξε για τον πολύχρωμο χαρακτήρα ο οποίος αντιπροσωπεύει την ετικέτα μόδας του και που τώρα στο νέο μοντέλο της Leica κοσμεί τα μπροστινά και πίσω πάνελ μιας συλλεκτικής SOFORT. H έκδοση LimoLand, η οποία θα είναι μια μικρή σειρά μερικών χιλιάδων μηχανών, προσφέρει τις ίδιες τεχνικές προδιαγραφές της σειράς και θα έρχεται με έναν ταιριαστό ιμάντα ώμου, διακοσμημένο με τον σχεδιασμό του Mr Limo και ραμμένο από τα χεράκια της γιαπωνέζικης Artisan&Artist. Το σετ περιλαμβάνει φιλμ για 20 έγχρωμες φωτογραφίες. Η τιμή της είναι 395 δολάρια. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

 
Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα πρόωρα νεογνά έχουν χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο και εισόδημα ως ενήλικες, δείχνει έρευνα

Τech & Science / Τα πρόωρα νεογνά έχουν χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο και εισόδημα ως ενήλικες, δείχνει έρευνα

Οι πρόωρες γεννήσεις και οι συναφείς γνωστικές, αναπτυξιακές και σωματικές επιπτώσεις της προωρότητας στην υγεία συνδέονται με χαμηλότερο εισόδημα από την απασχόληση, περιορισμένη εγγραφή σε πανεπιστήμια και χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο μέχρι την ηλικία των 28 ετών
LIFO NEWSROOM
Νυχτερίδες βαμπίρ τρέχουν σε διάδρομο και αποκαλύπτουν πώς χρησιμοποιούν το αίμα που καταναλώνουν

Τech & Science / Νυχτερίδες βαμπίρ τρέχουν σε διάδρομο και αποκαλύπτουν πώς χρησιμοποιούν το αίμα που καταναλώνουν

Για να επιβεβαιώσουν τις υποθέσεις τους, οι ερευνητές τάισαν τις νυχτερίδες με αίμα αγελάδας εμπλουτισμένο με αμινοξέα, τα οποία παρακολούθησαν με ειδικές μοριακές ετικέτες
LIFO NEWSROOM
Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος στον κόσμο εκτοξεύεται στο διάστημα σε δοκιμή για την εξερεύνηση του Άρη

Τech & Science / Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος στον κόσμο εκτοξεύεται στο διάστημα σε δοκιμή για την εξερεύνηση του Άρη

Ο δορυφόρος θα παραμείνει σε τροχιά για έξι μήνες, δίνοντας στους επιστήμονες τη δυνατότητα να παρατηρήσουν την απόδοση του ξύλου στο διάστημα και να αξιολογήσουν τις πιθανές του εφαρμογές στις επερχόμενες διαστημικές αποστολές
LIFO NEWSROOM
«Space Race»: Πώς η Ινδία φτάνει στον Άρη για λιγότερο από όσο κόστισε το «Gravity» 

Τech & Science / «Space Race»: Πώς η Ινδία στέλνει διαστημόπλοια στη Σελήνη και στον Άρη με πολύ λιγότερα χρήματα από τις ΗΠΑ

Η Ινδία κατασκευάζει εγχώρια όλα όσα χρειάζεται το διαστημικό της πρόγραμμα, καταφέρνοντας έτσι να ανταγωνίζεται τις ΗΠΑ και τη Ρωσία στην «κούρσα» της διαστημικής εξερεύνησης δαπανώντας πολύ λιγότερα χρήματα
LIFO NEWSROOM