Line: Η ιαπωνική εφαρμογή που ξεπουλάει

Line: Η ιαπωνική εφαρμογή που ξεπουλάει Facebook Twitter
2

Το Line είναι μια εφαρμογή για smartphone παρόμοια με το Skype που έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής παγκοσμίως. Το παράδοξο είναι ότι προέρχεται από την Ιαπωνία και σπάνια μια ιαπωνική εφαρμογή συναντά τόσο μεγάλη επιτυχία εκτός της χώρας της.

Σύμφωνα με το CNN, το app ξεπέρασε πρόσφατα τα εκατό εκατομμύρια downloads και αριθμεί 41,5 εκατομμύρια χρήστες μόνο στην Ιαπωνία, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι κάτω των τριάντα ετών. Οι υπόλοιποι, περίπου 60 εκατομμύρια μέσα σε 19 μήνες, βρίσκονται σε όλο τον κόσμο, κάνοντας το Line την πρώτη ψηφιακή υπηρεσία από την Ιαπωνία με διεθνή επιτυχία.

Η εφαρμογή παρέχει δωρεάν μηνύματα και κλήσεις, ενώ έχει λάβει και διάφορα ψηφιακά βραβεία όπως το περίβλεπτο Nikkei Superior Products Service Award του 2012. Η επιτυχία της βασίζεται όμως, σε μεγάλο βαθμό, στην πρωτότυπη χρήση manga χαρακτήρων για emoticons. Οι χαρακτήρες που ονομάζονται stickers έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την υπηρεσία. Πολλοί από αυτούς διατίθενται δωρεάν, ωστόσο τα κέρδη της ιδιοκτήτριας εταιρείας NHN μόνο από τα stickers ανέρχονται σε 4 εκατομμύρια δολάρια μηνιαίως. Μεγάλα κέρδη αποκομίζει η εταιρεία και από διαφημιζόμενα προϊόντα αλλά και από υπηρεσία παιχνιδιών που λειτουργεί μέσα στην εφαρμογή.

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δείτε τις πέντε καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Τech & Science / Δείτε τις 4 καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Οι φωτογραφίες «αποτυπώνουν μια προκλητική ματιά στα θαύματα του κόσμου γύρω μας, τα οποία μας δίνουν ένα αναζωογονητικό διάλειμμα από το ταραχώδες φθινόπωρο που περάσαμε όλοι», γράφει το περιοδικό
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Το Skype παρέχει και video streaming, κάτι που δεν βλέπω να προσφέρει το συγκεκριμένο. Περισσότερο συγκρίσιμο με το Viber, μια και μιλάμε για sms/free calls βασικά. Από εκεί κι έπειτα ελπίζω να μην σφύζει από την κλασική ιαπωνική χαριτωμενιά των άπειρων "stickers" και της αισθητικής ουράνιου τόξου, αν κι οι εικόνες με προδιαθέτουν αρνητικά.