Πριν από λίγες μέρες το Facebook βρέθηκε στη δύσκολη θέση να απολογείται για τις ειδήσεις που "σερβίριζε" στα εκατομμύρια χρήστες του: οι καταγγελίες για μεροληψία υπέρ των συντηρητικών δημιούργησαν διόλου επιθυμητό θόρυβο για την αντικειμενικότητα του κορυφαίου μέσου κοινωνικής δικτύωσης και όπως ήταν φυσικό έκαναν τον γύρο του κόσμου, προδιαθέτοντας αρνητικά τους χρήστες.
Και επειδή τέτοιου είδους καταγγελίες δεν πρέπει να μην απαντώνται, γι' αυτό το θέμα - όπως και για άλλα κατά το παρελθόν που αφορούσαν την αξιοπιστία του Facebook - βγήκε μπροστά ο ίδιος ο CEO, Μαρκ Ζούκερμπεργκ μία αποστομωτική όχι απάντηση, αλλά πρόταση: να βρεθούν σε ένα τραπέζι τόσο οι επιτελείς του δικτύου και κορυφαία μέλη της συντηρητικής παράταξης, αλλά και εκπρόσωποι της κεντρικής πολιτικής σκηνής απ' όλο το πολιτικό φάσμα και να συζητήσουν.
Μάλιστα, τονίζεται το ότι παρά το ότι εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν το δίκτυο και ως μέσο ενημέρωσης, εκείνο που περίτρανα αποδεικνύεται μέσα από τέτοιες ιστορίες είναι ότι το Facebook παραμένει ένα κορυφαίο brand τεχνολογίας κι ότι για όλες τις υπόλοιπες φιλοδοξίες του, θα χρειαστεί πολλή δουλειά ακόμη...
Μάλιστα, αυτή την πρόταση για ανοιχτό διάλογο με όλες τις πολιτικές πλευρές την έκανε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, τονίζοντας βέβαια ότι το δίκτυο δημιουργήθηκε ακριβώς για τον λόγο, για τον οποίο ψευδώς κατηγορείται, για να δίνει σε όλους φωνή και βήμα, προκειμένου να εκφράσουν τις απόψεις τους. Γι' αυτό και καλεί συντηρητικούς και μη, μέσα στις επόμενες εβδομάδες να μιλήσουν μαζί του και να του καταθέσουν τις δικές τους ιδέες για το πως το μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα είναι ένα απολύτως ασφαλές, αξιόπιστο και έγκυρο για όλους, βήμα.
"Δεν έχουμε κανένα στοιχείο, καμία απόδειξη ότι αυτή η καταγγελία είναι αληθινή", έγραψε χαρακτηριστικά ο Ζούκερμπεργκ και συνέχισε: "Αν ανακαλύψουμε οτιδήποτε, το οποίο θα πηγαίνει κόντρα στις αρχές μας, δεσμεύομαι να πάρουμε πρόσθετα μέτρα προκειμένου να αντιμετωπιστεί".
Βέβαια, όπως χαρακτηριστικά παρατηρεί ο "Guardian" η τοποθέτηση του Ζούκερμπεργκ είναι μία ένδειξη για το πόσο κακό κάνουν τέτοιου είδους κατηγορίες ή ακόμη και υπαινιγμοί σε έναν επιχειρηματικό κολοσσό όπως το Facebook. Μάλιστα, τονίζεται το ότι παρά το ότι εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν το δίκτυο και ως μέσο ενημέρωσης, εκείνο που περίτρανα αποδεικνύεται μέσα από τέτοιες ιστορίες είναι ότι το Facebook παραμένει ένα κορυφαίο brand τεχνολογίας κι ότι για όλες τις υπόλοιπες φιλοδοξίες του, θα χρειαστεί πολλή δουλειά ακόμη...