Οι αφανείς ήρωες της Vodafone είναι πάντα #μαζί μας στην πρώτη γραμμή των τηλεπικοινωνιών

Οι αφανείς ήρωες της Vodafone είναι πάντα #μαζί μας στην πρώτη γραμμή των τηλεπικοινωνιών Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Τους τελευταίους μήνες η καθημερινότητά μας άλλαξε σημαντικά. Μάθαμε να εργαζόμαστε αλλά και να συνεχίζουμε την εκπαίδευση και τις δραστηριότητές μας από απόσταση, ενώ η ανάγκη μας να επικοινωνήσουμε με τους δικούς μας ανθρώπους και να ψυχαγωγηθούμε στο σπίτι έγινε ακόμα μεγαλύτερη.

Η προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τα δίκτυα τηλεπικοινωνιών και τους ανθρώπους πίσω από αυτά. Οι εργαζόμενοι της Vodafone σε καταστήματα, τηλεφωνικά κέντρα, ομάδες τεχνολογίας, κεντρικές υποδομές και γραφεία έμειναν στην πρώτη γραμμή και εργάστηκαν στο πεδίο αλλά και από το σπίτι, ώστε #μαζί να παραμείνουμε συνδεδεμένοι μέσα από την τεχνολογία.


Οι αφανείς ήρωες της Vodafone είναι πάντα #μαζί μας στην πρώτη γραμμή των τηλεπικοινωνιών Facebook Twitter


Άνθρωποι που εργάζονται καθημερινά αναπτύσσοντας δίκτυα, υπηρεσίες και καινοτόμες εφαρμογές και ανοίγουν το δρόμο για την ψηφιακή κοινωνία του αύριο. Aφανείς ήρωες που εργάστηκαν σε πολύ διαφορετικές και απαιτητικές συνθήκες και έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες της καθημερινότητας μας. Από όλες τις θέσεις, ξεπέρασαν τον εαυτό τους και τα κατάφεραν.


Στην πρώτη γραμμή, ασφαλείς


Πρώτα από όλα η Υγεία & Ασφάλεια των εργαζομένων και των πολιτών. Αυξημένα μέτρα προστασίας ενεργοποιήθηκαν για τους τεχνικούς πεδίου και τους εργαζόμενους στα καταστήματα, ενώ διαρκής ήταν η επικοινωνία και εκπαίδευση των εργαζομένων σε θέματα υγείας, ασφάλειας και ατομικής προστασίας. Παράλληλα, λειτούργησε γραμμή απευθείας επικοινωνίας με το γιατρό εργασίας καθώς και γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης για τους εργαζομένους. Τέθηκε σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για την προστασία και υποστήριξη εργαζομένων και ειδικές ομάδες της Vodafone φρόντισαν για:


• 1.100 αποστολές ηλεκτρονικού εξοπλισμού και εξοπλισμού γραφείου στα σπίτια των εργαζομένων για υποστήριξη της τηλεργασίας
• 29.300 τεμάχια Μέσων Ατομικής Προστασίας που διατέθηκαν στους εργαζομένους σε καταστήματα και στο πεδίο

Οι τεχνικοί ασφαλείας, ιατροί και η νοσηλεύτρια εργασίας απασχολήθηκαν περισσότερες από 300 ώρες για επιθεωρήσεις και επιτηρήσεις στις εγκαταστάσεις και τα καταστήματα ως προς τα ειδικά μέτρα Υγείας και Ασφάλειας. Ενώ, 89 εργαζόμενοι παρείχαν καθημερινά τις υπηρεσίες τους ως προσωπικό φυσικής ασφάλειας, εφαρμόζοντας μεταξύ άλλων και τους επιπλέον ελέγχους που προστέθηκαν λόγω της πανδημίας σε 15 κρίσιμες εγκαταστάσεις της εταιρίας.

Εξαιρετική εξυπηρέτηση


Οι ομάδες της Vodafone ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στη σημαντική αύξηση εισερχομένων κλήσεων, περίπου +28% κατά το δεύτερο 15ήμερο του Μαρτίου, ενώ ήταν εκεί για να μας εκπαιδεύσουν σε ψηφιακές συναλλαγές που διευκόλυναν την καθημερινή μας ζωή. Χάρη στην υποστήριξη των ομάδων αυτών, οι ψηφιακές συναλλαγές αυξήθηκαν από 30% έως και 70% κατά τον μήνα Μάρτιο, σε σχέση με τον Φεβρουάριο. Η εξυπηρέτηση συνεχίστηκε μέσα από τα καταστήματα της Vodafone και των συνεργατών της που λειτούργησαν καθ' όλη τη διάρκεια της καραντίνας.


Οι αφανείς ήρωες της Vodafone είναι πάντα #μαζί μας στην πρώτη γραμμή των τηλεπικοινωνιών Facebook Twitter


Πάντα #ready και πάντα #μαζί μας


Η #ΟμάδαReady συνέχισε να παρέχει συμβουλές για ψηφιακές λύσεις. Μάλιστα ενίσχυσε κατά 300% το ανθρώπινο δυναμικό του virtual shop για να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες των τελευταίων μηνών, ενώ ήταν εκεί για 100.000 χρήστες που παρακολούθησαν "how to videos" με tips για ψηφιακές συναλλαγές μέσω του καναλιού της Vodafone στο Youtube.


Οι αφανείς ήρωες της Vodafone είναι πάντα #μαζί μας στην πρώτη γραμμή των τηλεπικοινωνιών Facebook Twitter


Η ομάδα τεχνολογίας στο επίκεντρο


Όλα αυτά έγιναν πραγματικότητα σε συνθήκες απομακρυσμένης λειτουργίας για όλα τα τμήματα της εταιρείας, με το 93% των εργαζομένων να εργάζεται από το σπίτι. Για πρώτη φορά μάλιστα, το κέντρο επίβλεψης του δικτύου (NMC) της εταιρίας δούλεψε από το σπίτι για επτά εβδομάδες, όπως και το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών. Η ομάδα τεχνολογίας της Vodafone έκανε τα αδύνατα δυνατά.


Αυτοί είναι οι άνθρωποι που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, για να συνεχίσουμε #μαζί να είμαστε συνδεδεμένοι και να παραμένουμε ασφαλείς, με τα αξιόπιστα δίκτυα και τις τεχνολογίες της Vodafone.

Οι αφανείς ήρωες της Vodafone είναι πάντα #μαζί μας στην πρώτη γραμμή των τηλεπικοινωνιών Facebook Twitter
Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Open Business: Η νέα πλατφόρμα κάνει την ίδρυση επιχειρήσεων διαδικτυακή και πιο εύκολη από ποτέ

Τech & Science / Open Business: Η νέα πλατφόρμα κάνει την ίδρυση επιχειρήσεων διαδικτυακή και πιο εύκολη από ποτέ

Μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία της Open Business, της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την αδειοδότηση των επιχειρήσεων που «ανοίγει παράθυρο στο μέλλον»
LIFO NEWSROOM
Η επιστήμη έχει μια νέα θεωρία για την καταγωγή του φιλιού

Tech & Science / Η επιστήμη έχει μια νέα θεωρία για την καταγωγή του φιλιού

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, η προέλευση του φιλιού ανάγεται σε μια πρακτική περιποίησης των μεγάλων πιθήκων που χτενίζουν το τρίχωμα των οικείων τους με τα δάχτυλά τους και χρησιμοποιούν τα χείλη τους για να απομακρύνουν τα υπολείμματα.
LIFO NEWSROOM
Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη: Πάνω από 800 εκατομμύρια ενήλικες έχουν διαγνωστεί - Το 59% δεν λαμβάνει θεραπεία

Τech & Science / Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη: Πάνω από 800 εκατομμύρια ενήλικες έχουν διαγνωστεί - Το 59% δεν λαμβάνει θεραπεία

Έκτακτη η ανάγκη για χρηματοδότηση φαρμάκων και ολοκληρωμένων προγραμμάτων για έγκαιρη ανίχνευση και αποτελεσματική θεραπεία σε χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος.
LIFO NEWSROOM
Γιατί επιστήμονες ζητούν να μειωθούν τα ίχνη που αφήνουν στον αέρα τα αεροπλάνα

Τech & Science / Γιατί επιστήμονες ζητούν να μειωθούν τα ίχνη που αφήνουν στον αέρα τα αεροσκάφη

Τα λεγόμενα «ίχνη συμπύκνωσης» που αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα δεν μας κάνουν πλύση εγκεφάλου, αλλά κάποιοι επιστήμονες πιστεύουν ότι συνεισφέρουν σημαντικά στην υπερθέρμανση του πλανήτη
LIFO NEWSROOM
Οι σκύλοι μπορούν να αναγνωρίσουν έναν κακό άνθρωπο σύμφωνα με επιστήμονες

Τech & Science / Οι σκύλοι μπορούν να αναγνωρίσουν έναν κακό άνθρωπο, σύμφωνα με Ιάπωνες επιστήμονες

Τα αποτελέσματα της έρευνας, που περιελάμβανε 34 σκύλους, δείχνουν ότι οι σκύλοι διαθέτουν ανεπτυγμένη κοινωνική νοημοσύνη και μπορούν να καταλάβουν πότε ένα άτομο δεν είναι αξιόπιστο
LIFO NEWSROOM
Ο Ουρανός, ο παγωμένος πλανήτης - γίγας μπορεί να έχει παρεξηγηθεί επί σχεδόν 40 χρόνια

Τech & Science / Ο Ουρανός, ο παγωμένος πλανήτης - γίγας μπορεί να έχει παρεξηγηθεί επί σχεδόν 40 χρόνια

Ένα σπάνιο γεγονός ηλιακού ανέμου λάμβανε χώρα όταν το Voyager 2 της NASA πέρασε από εκεί το 1986, σύμφωνα με μια μελέτη, το οποίο επηρέασε αυτό που πιστεύαμε για τον αινιγματικό πλανήτη.
LIFO NEWSROOM