Πληρώνοντας για κάτι που δεν υπάρχει

Πληρώνοντας για κάτι που δεν υπάρχει Facebook Twitter
0

Με 10 από τα 15 κορυφαία applications του facebook να είναι παιχνίδια κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι παίκτες αναζητούν άμεση αυτοεπιβεβαίωση και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν γι' αυτή, προκύπτει μια νέα μορφή online εμπορίου όπου κάποιος πληρώνει για ψηφιακά αγαθά που -κυριολεκτικά- δεν υπάρχουν!

Παιχνίδια κοινωνικής προσομοίωσης όπως το pet Society ή το Restaurant City οφείλουν ένα μεγάλο κομμάτι της εμπορικής τους επιτυχίας σε αυτή την λογική της απόκτησης από τους χρήστες ολοένα και περισσότερων αγαθών.

Οι αναλυτές αφού μέσα σε 15 χιλιάδες λέξεις δικαιολογήσουν την ύπαρξη μιας τέτοιας online δραστηριότητας εμπορίου... κοπανιστού αέρα (σε μορφή virtual σαμπάνιας, καθαριστικού σκύλων ή όπλων), χρησιμοποιούν τη σκληρή γλώσσα των αριθμών η οποία αναφέρει  ότι τα ποσά που ξοδεύονται online για τα παραπάνω, πρόκειται να αγγίξουν τα 5 δις δολάρια τα προσεχή πέντε χρόνια.

Να σημειωθεί ότι ήδη στην Ασία το ποσό αυτό έχει ξεπεραστεί...

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δείτε τις πέντε καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Τech & Science / Δείτε τις 4 καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Οι φωτογραφίες «αποτυπώνουν μια προκλητική ματιά στα θαύματα του κόσμου γύρω μας, τα οποία μας δίνουν ένα αναζωογονητικό διάλειμμα από το ταραχώδες φθινόπωρο που περάσαμε όλοι», γράφει το περιοδικό
LIFO NEWSROOM