Με τη συμμετοχή περισσότερων από 3.500 μαθητών από όλη την Ελλάδα ολοκληρώθηκε ο φετινός πανελλήνιος διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, που διοργάνωσε ο Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Επιστήμης και Τεχνολογίας WRO Hellas με στρατηγικό συνεργάτη την COSMOTE.
Στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος περισσότερες από 800 ομάδες, σημειώνοντας την υψηλότερη συμμετοχή στην ιστορία του διαγωνισμού.
Στον τελικό του διαγωνισμού συμμετείχαν 1.230 μαθητές από 265 ομάδες δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου, που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για τη νίκη.
Οι μαθητές του δημοτικού διαγωνίστηκαν σε λύσεις για τον «Εποικισμό του Άρη». Στο Γυμνάσιο, το θέμα ήταν η «Βυζαντινή Αυτοκρατορία και Επικοινωνίες (Φρυκτωρίες)», ενώ οι ομάδες του λυκείου διαγωνίστηκαν στην «Αειφόρο Ανάπτυξη και Επιχειρηματικότητα».
«Για άλλη μια χρονιά οι συμμετοχές στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Αυτό δείχνει ότι ευοδώνονται οι προσπάθειές μας ώστε να αποκτήσει η εκπαιδευτική κοινότητα της χώρας πρόσβαση στην εκπαιδευτική ρομποτική. Στόχος μας είναι όλοι οι μαθητές της Ελλάδας να κατανοήσουν σε βάθος την φιλοσοφία του STEM», δήλωσε ο Γιάννης Σομαλακίδης, πρόεδρος του WRΟ Hellas.
Από την πλευρά του, ο Γιώργος Αθανασόπουλος, Chief Officer Λειτουργιών και Συστημάτων Πληροφορικής του Ομίλου ΟΤΕ, ανέφερε: «Είμαι περήφανος που η COSMOTE στηρίζει με συνέπεια την προσπάθεια για τη διάδοση της εκπαιδευτικής ρομποτικής, τα τελευταία χρόνια. Στον Όμιλο ΟΤΕ πιστεύουμε ότι το μέλλον μας είναι άρρηκτα δεμένο με την καινοτομία και την τεχνολογία και επενδύουμε συνεχώς ώστε μέσα από την τεχνολογία να φτιάξουμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους. Κάνοντας την επιστήμη των υπολογιστών, την τεχνολογία, αλλά και τη δημιουργικότητα μέρος της καθημερινότητας των παιδιών, βάζουμε τις βάσεις για την πρόοδο της ελληνικής κοινωνίας».
Με την εθελοντική συνδρομή ανθρώπων που έχουν διεθνή εμπειρία στην εκπαιδευτική ρομποτική και το STEM, ο WRO Hellas εργάζεται για την ανάπτυξη διαγωνισμών που λειτουργούν ως πλατφόρμα για την κατάρτιση των εκπαιδευτικών και την υποστήριξη των σχολείων με εκπαιδευτικό υλικό.
σχόλια