Μεγάλα νέα για το Shazam, την εφαρμογή που λειτουργεί σε όλα τα smartphone και αναγνωρίζει αυτόματα το μουσικό κομμάτι τοποθετώντας απλά τη συσκευή κοντά στο ηχείο, η οποία ανακοίνωσε μόλις μια στρατηγική συνεργασία με την Warner Music Group, μια από τις εναπομείνασες 'μεγάλες' εταιρείες της μουσικής βιομηχανίας.
Η συνεργασία περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός label με την υπογραφή του Shazam, που θα εκδίδει μουσική κυρίως από νέους, αδισκογράφητους καλλιτέχνες, ενώ θα υπάρξει κοινή στρατηγική και υποστηρικτικές ενέργειες marketing μεταξύ των δύο εταιρειών.
To Shazam μετρά πάνω από 420 εκατομμύρια χρήστες σε 200 χώρες, και αποτελεί μια τεράστια 'δεξαμενή' καταναλωτών, στην οποία η Warner φιλοδοξεί να προωθήσει τη μουσική που εκδίδει και που εξερευνά όλος αυτός ο κόσμος μέσω του App. Παράλληλα, η Warner, μέσω αυτού του deal, αποκτά πρόσβαση σε στοιχεία καταναλωτικών συμπεριφορών (π.χ. ποια κομμάτια που ανακάλυψαν, αγόρασαν οι χρήστες) που της επιτρέπουν να μελετήσει εις βάθος αυτό το κοινό και τις συνήθειές του, σε σχέση με τα πολυάριθμα labels που διαθέτει.
[via]
σχόλια