Τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου, ο Nick Bergus βρήκε ένα λινκ στο Amazon.com για αγορά ενός λιπαντικού ευαίσθητων περιοχών, μεγέθους 55 γαλονιών.
Σκέφτηκε ότι ήταν πολύ αστείο και όπως συμβαίνει πλέον, έβαλε το λινκ στο Facebook με το σχόλιο: «Για τη μέρα του Βαλεντίνου. Και για κάθε μέρα, για το υπόλοιπο της ζωής σας.»
Μέσα σε λίγες μέρες οι φίλοι του Nick άρχισαν να βλέπουν το ποστ του μεταξύ των διαφημίσεων του Facebook, μαζί με το όνομά του και τη φωτογραφία του. Το Facebook, ή μάλλον ο αλγόριθμός του, μεταμόρφωσε την πληροφορία σε διαφήμιση, πληρωμένη από την Amazon.
H ιστορία δημοσιεύτηκε στο cnbc όπου αναφέρεται επίσης ότι η Amazon δεν είναι η μοναδική εταιρία που πληρώνει για τέτοιες, νέου τύπου διαφημίσεις. Οι χρήστες συμφωνούν με τη χρήση των δεδομένων τους κατά αυτόν τον τρόπο: βρίσκεται κάπου στη μέση του νέου συμβολαίου 4000 λέξεων που υπογράφουν με το Facebook.
Κι έτσι, οτιδήποτε γράψουμε μπορεί να θεωρηθεί διαφήμιση και να βγάλουν οι άλλοι λεφτά απ' το δικό μας λάικ...
σχόλια