Σύμφωνα με πληροφορίες της Wall Street Journal, η Yahoo ετοιμάζεται να κάνει μια θεαματική είσοδο στο χώρο του streaming τηλεοπτικού περιεχομένου, ευελπιστώντας ότι θα κερδίσει την προσοχή του κοινού και θα ανταγωνιστεί εδραιωμένες υπηρεσίες όπως το Netflix, με τέσσερεις νέες τηλεοπτικές σειρές που θα μεταδίδει σε αποκλειστικότητα.
Οι σειρές πρόκειται να είναι ως επί το πλείστον κωμωδίες διάρκειας 30 λεπτών ανά επεισόδιο που θα γράφουν και θα σκηνοθετούν επαγγελματίες με μακρόχρονη πείρα στο χώρο της τηλεόρασης. Κάθε σεζόν, σύμφωνα με τη WSJ, θα αποτελείται από 10 επεισόδια ενώ, το κάθε επεισόδιο θα έχει budget μεταξύ 700.000 έως 1-2 εκατομμύρια δολάρια.
"Η Yahoo εποφθαλμιά υψηλού επιπέδου τηλεοπτικό περιεχόμενο όπως αυτό της Netflix και της Amazon", δήλωσε στην WSJ ανώνυμη πηγή.
Αν και δεν έχει ακόμα κλειστεί κάποια συμφωνία, η CEO της Yahoo, Marissa Mayer, θέλει να αποδείξει στις διαφημιστικές εταιρείες ότι η η εταιρεία της είναι σε θέση να παράγει αξιόλογες δουλειές που θα προσελκύουν την προσοχή των καταναλωτών. Ήδη, η Yahoo ετοιμάζεται να κάνει ένα μεγάλο άνοιγμα, ετοιμάζοντας μια νέα πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο, αλλά εάν κλείσουν οι συμφωνίες για τα τέσσερα σίριαλ, η εταιρεία θα τα αναμεταδίδει μέσω της υπάρχουσας υπηρεσίας streaming, Yahoo Screen.