Μέχρι στιγμής η υπηρεσία διαμοιρασμού βίντεο της Google, το γνωστό YouTube, δεν έχει γνωρίσει σοβαρό ανταγωνισμό από άλλες αντίστοιχες υπηρεσίες. Όμως, όπως φαίνεται, αυτό ίσως αλλάξει αφού η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Yahoo, Marissa Mayer, της οποίας η ολιγόμηνη προεδρία έχει χαρακτηριστεί από τολμηρές έως σκληρές κινήσεις, ετοιμάζει τη δική της κίνηση στο χώρο του online video, σύμφωνα με ρεπορτάζ του έγκυρου Re/Code.
Η στρατηγική της νέας πλατφόρμας βίντεο, που η Yahoo ετοιμάζεται να λανσάρει μέσα στους επόμενους μήνες, είναι απλή και στηρίζεται στη "γκρίνια" των δημιουργών περιεχομένου και των μεγάλων δικτύων που διανέμουν το περιεχόμενό τους μέσω του YouTube, για τα μικρά ποσοστά που λαμβάνουν από τα έσοδα των διαφημιστικών μηνυμάτων που συνοδεύουν τα βίντεό τους.
H Yahoo, λοιπόν, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το site, έχει ήδη αρχισει να δελεάζει τους star του YouTube και τα δίκτυα διανομής, με πολύ μεγαλύτερα ποσοστά από τη διαφημιστική πίτα αλλά και με προώθηση των βίντεο και των καναλιών τους, σε θέσεις περιωπής στην μεγάλης επισκεψιμότητας κεντρική σελίδα της.
Η υπηρεσία που οραματίζεται η Marissa Mayer και οι συνεργάτες της, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν θα είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα όπου ο καθένας θα μπορεί να... ανεβάσει το μακρύ του και το κοντό του, αλλά μια ιλουστρασιόν πλατφόρμα αναδιανομής περιεχομένου (βίντεο κλιπ, virals, τρέιλερς, κλπ).
To Re/Code αναφέρει πως η επερχόμενη πλατφόρμα μπορεί να "ανοίξει" για ελεύθερο ανέβασμα βίντεο μετά από ένα χρόνο λειτουργίας, ενώ υπάρχουν σκέψεις ακόμα και για εξαγορά κάποιας υπάρχουσας εδραιωμένης υπηρεσίας, όπως το Vimeo που θα φιλοξενήσει το φιλόδοξο σχέδιο.
Να σημειωθεί ότι ο χώρος του online βίντεο και η κυριαρχία του YouTube, έχουν αρχίσει να κινητοποιούν πολλές ακόμα γνωστές εταιρείες του Web όπως την Amazon και το Facebook, που έχουν ξεκινήσει ήδη να ετοιμάζουν επιθετικές κινήσεις για υπηρεσίες διανομής βίντεο με υποστήριξη διαφημίσεων.
σχόλια