ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Το YouTube κερδίζει ακόμα από κανάλια που προωθούν την παιδεραστία, την προπαγάνδα και τη ρητορική του μίσους

Το YouTube κερδίζει ακόμα από κανάλια που προωθούν την παιδεραστία, την προπαγάνδα και τη ρητορική του μίσους Facebook Twitter
2

Σύμφωνα με νέα αποκαλυπτική έρευνα του CNN οι διαφημίσεις 300 εταιρειών και οργανώσεων έτρεξαν σε κανάλια του YouTube, τα οποία προωθούν την παιδεραστία, την βορειοκορεατική προπαγάνδα, τους λευκούς εθνικιστές και τους Ναζί.

Τι ακριβώς συνέβη; Εταιρείες όπως το Facebook, η Amazon, η Hilton, το Netflix, το LinkedIn, η Mozilla, η Cisco και η Adidas (μεταξύ άλλων) που πλήρωσαν για να διαφημιστoύν στη μεγάλη βίντεο πλατφόρμα, βρήκαν τις διαφημίσεις τους να εμφανίζονται σε κανάλια του YouTube που προωθούν την παιδεραστία, τις θεωρίες συνωμοσίας, την προπαγάνδα και την λευκή εθνικιστική ρητορική του μίσους. Ακόμη χειρότερα, αρκετοί κυβερνητικοί οργανισμοί, όπως το Υπουργείο Μεταφορών και Κέντρα Ελέγχου Ασθενειών, έτρεξαν επίσης διαφημίσεις, οι οποίες εμφανίστηκαν ακούσια σε αυτά τα κανάλια.

Φυσικά, δεν είναι η πρώτη φορά που το YouTube βρίσκεται μπλεγμένο στη δική του βασανιστική θεωρεία συνωμοσίας, επειδή δεν μπορεί να προστατεύσει τους διαφημιζόμενους από αυτό το είδος περιεχομένου.

Βέβαια, στις αρχές του χρόνου η μεγάλη βίντεο πλατφόρμα της Google υποσχέθηκε ότι θα θεσπίσει ένα σχέδιο για την αποτροπή τέτοιου είδους ζημιών, περιορίζοντας τα αμφιλεγόμενα κανάλια που μπορούν να δημιουργήσουν έσοδα από διαφημίσεις. Και όλο αυτό ήταν μέρος ενός μεγάλου σχεδίου, και μιας ευρύτερης προσπάθειας για την «πρόληψη ενδεχομένως ακατάλληλων βίντεο από τη δημιουργία εσόδων».

Πολλές από τις εταιρείες που βρέθηκαν να παίζουν διαφημίσεις στα πιο προκλητικά και προβληματικά κανάλια του YouTube, δήλωσαν στο CNN πως αγνοούσαν ότι οι διαφημίσεις τους είχαν τοποθετηθεί σε αυτά τα κανάλια και πλέον, όλες τους διερευνούν ελέγχους για να καταλάβουν πώς κατέληξαν εκεί.

Εκπρόσωπος του YouTube δήλωσε στο CNN: «Συνεργαζόμαστε με τους διαφημιζόμενούς μας για να κάνουμε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τη δημιουργία εσόδων (monetization) στο YouTube, με αυστηρότερες πολιτικές, καλύτερους ελέγχους και μεγαλύτερη διαφάνεια. Όταν διαπιστώνουμε ότι διαφημίσεις τρέχουν κατά λάθος σε περιεχόμενο που δεν συμμορφώνεται με τις πολιτικές μας, αφαιρούμε αμέσως αυτές τις διαφημίσεις. Γνωρίζουμε, επίσης, ότι ακόμα και όταν τα βίντεο πληρούν τις οδηγίες ώστε να είναι φιλικά προς τους διαφημιζόμενους, δεν μπορούν όλα τα βίντεο να είναι κατάλληλα για όλες τις μάρκες. Ωστόσο, δεσμευόμαστε να συνεργαστούμε με τους διαφημιστές μας για να το κάνουμε και αυτό σωστά».

 

Με όλα τα φώτα της δημοσιότητας και την όλη την προσοχή στραμμένη στο Facebook, η αποκάλυψη του CNN δεν θα μπορούσε να έρθει σε καλύτερη στιγμή, μιας και όπως έχουμε γράψει στο παρελθόν, η στιγμή που και οι υπόλοιπες μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες θα καθίσουν στη θέση του Facebook έρχεται. Και απ' ότι φαίνεται, σύντομα.

Τech & Science
2

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Τech & Science / Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Η Ινδία ετοιμάζεται να στείλει τους πρώτους της αστροναύτες στο διάστημα μέσω της αποστολής Gaganyaan, η οποία θα τοποθετήσει τρεις αστροναύτες σε χαμηλή γήινη τροχιά για τρεις ημέρες
LIFO NEWSROOM
Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Δημοσιογράφος αναγνωρίζει πρόσωπα στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Το μέλλον είναι εδώ: Δημοσιογράφος ταυτοποιεί αγνώστους στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Σκανάρει πρόσωπα αγνώστων και τους αναγνωρίζει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα - Το βίντεο πυροδοτεί συζητήσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας που σχετίζονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου
LIFO NEWSROOM
Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Τech & Science / Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Από το JOMO, τον σωστό ύπνο έως τον συνεπή εμβολιασμό και από την κηπουρική ως την αλληλεγγύη και τον αλτρουισμό, υπάρχουν επτά απλοί τρόποι για να ενισχύσουμε την υγεία του εγκεφάλου μας και τη συναισθηματική μας ανθεκτικότητα
LIFO NEWSROOM
Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Tech & Science / Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Πανικό έχουν προκαλέσει στις ΗΠΑ τα μυστηριώδη drones πάνω από τον ουρανό του Νιου Τζέρσεϊ, αλλά στο αιώνιο κυνήγι για τον εντοπισμό αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενων αντικειμένων, η ανθρώπινη μαρτυρία είναι συνήθως ο πιο αδύναμος κρίκος.
THE LIFO TEAM
Πέγκυ Αντωνάκου: Στην Google θα ξεκλειδώσουμε ερωτήσεις και αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε

Good Business Directory Vol.5 / «Στην Google θα ξεκλειδώσουμε αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε»

Η γενική διευθύντρια της Google για τη ΝΑ Ευρώπη, Πέγκυ Αντωνάκου, περιγράφει πώς η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξουν τη ζωή μας τα επόμενα χρόνια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
Να ρωτησω το προβλημα είναι ότι υπηρξαν διαφημησεις σε παιδεραστικα βίντεο ή ότι υπάρχουν παιδεραστικα βίντεο; Δηλαδη ποια είναι ακριβως η εγνοια μας; γιατί θα μας τρελάνεται οι "κοινωνικα ευαισθητοι"Εαν είναι νομιμα βιντεο τοτε δεν μπορει να είναι παιδεραστικα μιας και αυτα είναι ποινικο αδικημα (το μαρκετινκ είναι το λιγότερο), εαν είναι "νομίζω, θεωρω ότι προωθει με εμμεσο τροπο κτλ" είναι αλλο θεμα.Ερωτηση: Είναι παιδεραστικα βιντεο και αν ναι γιατί δεν εχουν ασκηθει ποινικες διωξεις; και το κυριοτερο γιατί αντι να μας αγχωνει η ελλειψη ποινικης τους διωξεις μας αγχωνει το διαφημιστικο κοματι;Με όλους αυτους τους social media moral activists που δεν κατανοουν την διαφορα "θεωρω, ερμηνευω κτλ" (social media moral activist είναι και ο Ανθιμος απλα αλλης εποχης) και "ποινικα είναι" η απορία μου Θεωρω ότι είναι δοκιμη.Εαν δεν είναι αξιοποινες απο την Δικαιοσυνη πραξεις τοτε προς τι ο κοινωνικος στιγματισμος;Συμπαθατε με αλλα όταν κατι παρουσιαζεται ως ποινικα αξιοποινο αλλα η τρεμουλα των κατεγγελοντων είναι οικονομικης αξιωσεως (διαφημησεις) προβληματίζομαι ή απλως γιναμε τελειως καπιταλισμες αμερικανοι οπου με ιδωτικες οικονομικες συμφωνίες αξιοποινες πραξεις δεν καταληγουν στα δικαστηρια (π.χ. όλες οι εξωδικαστικες οικονομικςε συμφωνίες/αποζημιωσεις θυματων σεξ. παρενόχλησης στην αμερικη).
https://www.youtube.com/watch?v=07Vq7yjIHYMΕιναι καθαρά θεμα πολιτικης κορεκτίλας,κοινωνικού δικαιωματισμού,ακτιβισμού,επιβολής leftist και alt-left ατζεντας.Τα περι παιδεραστίας είναι για ξεκάρφωμα.