Ένα αεροπλάνο έκανε το δρομολόγιο Ζυρίχη- Μπιλμπάο αλλά έφτασε στην Ισπανία χωρίς να μεταφέρει ούτε μία βαλίτσα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Blick, οι επιβάτες σε αεροπλάνο της Swiss, που έφτασαν χθες στην πόλη του Μπιλμπάο, περίμεναν μάταια για πάνω από δύο ώρες τις βαλίτσες τους, στον ιμάντα μεταφοράς αποσκευών, με την αεροπορική, από την πλευρά της, να το αποδίδει στις ελλείψεις σε προσωπικό εδάφους.
«Υπήρχαν ελλείψεις σε προσωπικό εδάφους», ανέφερε χαρακτηριστικά στο AFP ο εκπρόσωπος της Swiss, Κέιβιν Αμπαλάμ, αφού πρώτα είχε επιβεβαιώσει το περιστατικό, με το αεροπλάνο να φτάνει στο αεροδρόμιο με 111 επιβάτες και καμία βαλίτσα.
Όπως σημείωσε, λόγω έλλειψης σε προσωπικό, το πλήρωμα καθυστέρησε την αναχώρηση της πτήσης από τη Ζυρίχη περιμένοντας ότι η κατάσταση θα διορθωνόταν. «Έπειτα όμως από μία ώρα και 16 λεπτά η κατάσταση παρέμενε ίδια και για λειτουργικούς λόγους αποφασίσαμε να πετάξουμε για το Μπιλμπάο χωρίς τις βαλίτσες».
Οι λειτουργικοί λόγοι που επικαλείται ο εκπρόσωπος της Swiss ήταν ότι έπρεπε να παραλάβουν επιβάτες από το Μπιλμπάο για να προλάβαινε το αεροπλάνο να γυρίσει στη Ζυρίχη πριν κλείσει το αεροδρόμιο για τη νύχτα. Στη δήλωσή του συμπλήρωσε πως «καταλαβαίνουμε ότι η κατάσταση δεν είναι ευνοϊκή για τους εμπλεκομένους και φυσικά λυπούμαστε για την αναστάτωση».
Καταγγελίες από τους επιβάτες του αεροπλάνου
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα της Blick, οι επιβάτες της πτήσης καταγγέλλουν πως, αν και ο πιλότος τους ζήτησε συγγνώμη για την καθυστερημένη απογείωση από τη Ζυρίχη, δεν τους είπε ποτέ ότι θα αναχωρούσαν χωρίς τις βαλίτσες τους.
Παράλληλα, σύμφωνα με τους επιβάτες, δεν υπήρχε ελβετικό προσωπικό εδάφους στο Μπιλμπάο, με αποτέλεσμα να περιμένουν μάταια για τις αποσκευές τους μέχρι που μέλη της αεροπορικής Iberia τους πληροφόρησαν ότι οι βαλίτσες τους είχαν μείνει πίσω στη Ζυρίχη.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, AFP