Το Ανάκτορο των Βερσαλλιών κάνει τα πρώτα «βήματα» στο TikTok, με στόχο να προσελκύσει περισσότερους νεαρούς επισκέπτες, όταν η πανδημία επιτρέψει να ανοίξουν ξανά οι πόρτες του.
Δεν είναι ο πρώτος τέτοιος λογαριασμός στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Το μουσείο Prado της Μαδρίτης, η πινακοθήκη Uffizi στη Φλωρεντία και το Rijksmuseum στο Άμστερνταμ έχουν ήδη κάνει αυτό το βήμα.
@uffizigalleries Fashion check 👗##outfit ##fashion ##tiktokfashion ##imparacontiktok
♬ Street Fashion Game - JVLES
Λογαριασμό άνοιξε φέτος και το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης, αλλά ακόμη δεν έχει κάνει ανάρτηση. Αντιθέτως, το Prado κάνει τακτικά δημοσιεύσεις και ήδη έχει περισσότερους από 98.000 followers.
@museodelprado Grabación del vídeo ##museodelprado & ##Flamenco por el Día del ##Turismo Interpretación de San Jorge y el dragón, de Rubens ##AprendeConTikTok
♬ sonido original - museodelprado
Σε ό,τι αφορά στη Γαλλία, το Ανάκτορο των Βερσαλλιών είναι το πρώτο μουσείο που στρέφεται στο TikTok και στόχος των αρμοδίων είναι να αψηφήσουν τις συμβάσεις για να δημιουργήσουν περιεχόμενο που θα γίνει viral.
@chateaudeversailles La visite du château de Versailles en 20s ##lumieresur ##foryou ##tiktokacademie ##chateaudeversailles
♬ Immortal Beloved (Instrumental) - BLVKSHP
«Το θέμα είναι να μην έχεις πλάνο. Αν δεν λειτουργείς αυθόρμητα και ενστικτωδώς, δεν θα έχει αποτέλεσμα. Δεν έχω καν πλάνο για τον επόμενο μήνα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθυντής επικοινωνίας, Τομάς Γκαρνιέ.
@chateaudeversailles Les moustachus de Versailles s’engagent avec le ##movember ##movember2020
♬ April (No Vocals) - The Young Ebenezers
Εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, οι επισκέψεις στο Ανάκτορο των Βερσαλλιών μειώθηκαν κατά 80% φέτος. Κάτι που έχει πλήξει σημαντικά τα έσοδά του, με συνέπεια να ξεκινήσει πρόσφατα μια έκτακτη καμπάνια για δωρεές. Αν και δεν υπάρχουν επισκέπτες, «τρέχουν» οι λειτουργικές δαπάνες και για τις εργασίες συντήρησης, που φτάνουν σε περίπου 15 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο.
Με πληροφορίες από Bloomberg