Απάτη στο διαδίκτυο με τον Τομ Χανκς- Η ανακοίνωσή του

Απάτη στο διαδίκτυο με τον Τομ Χανκς- Η ανακοίνωσή του Facebook Twitter
Τομ Χανκς/ Φωτ.: EPA
0

Θύμα απάτης έπεσε και ο Τομ Χανκς όταν ξαφνικά είδε τον εαυτό του στο διαδίκτυο να προωθεί διάφορες «θαυματουργές» θεραπείες και σκευάσματα, προκαλώντας την ανησυχία του.

Οι απατεώνες εκμεταλλεύονται το γνωστό πρόβλημα υγείας του – είναι διαβητικός τύπου 2 – και χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη (AI), δημιούργησαν ψεύτικες διαφημίσεις που φέρεται να διαφημίζουν θαυματουργά φάρμακα για την πάθησή του.

Αντιδρώντας σε αυτή την κατάσταση, ο διάσημος ηθοποιός, εκτός από τις νομικές ενέργειες στις οποίες προχώρησε, έκανε και μια δημόσια δήλωση στο προφίλ του στο Instagram για να προειδοποιήσει τον κόσμο να μην αγοράσει τίποτα.

«Υπάρχουν διάφορες διαφημίσεις στο διαδίκτυο που χρησιμοποιούν ψευδώς το όνομά μου, την εικόνα και τη φωνή μου για να προωθήσουν "θαυματουργές" θεραπείες και φάρμακα. Αυτές οι διαφημίσεις έχουν δημιουργηθεί χωρίς την έγκρισή μου και μέσω τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Δεν έχω καμία σχέση με αυτά τα posts, τα προϊόντα, τις θεραπείες ή τους εκπροσώπους αυτών των φαρμάκων. Έχω διαβήτη τύπου 2 και συνεργάζομαι μόνο με πιστοποιημένους γιατρούς για τη θεραπεία που λαμβάνω. Μην πέφτετε θύματα απάτης. Μην εξαπατάστε. Μην χάνετε τα χρήματα που κερδίζετε με κόπο. Tom Hanks», έγραψε.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer η Ρωσία: «Λάθος να γίνονται εικασίες για το δυστύχημα»

Διεθνή / Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer στο Καζακστάν η Μόσχα: «Λάθος οι εικασίες για το δυστύχημα»

Αξιωματούχος εθνικής ασφάλειας της Ουκρανίας ισχυρίστηκε ότι η συντριβή στο Καζακστάν, στην οποία σκοτώθηκαν 38 άνθρωποι την ημέρα των Χριστουγέννων, προκλήθηκε από πυρά ρωσικής αεράμυνας
LIFO NEWSROOM
Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM