CNBC: «Η Google θα απολύσει τους υπαλλήλους της που δεν εμβολιάζονται»

CNBC: «Η Google θα απολύσει τους υπαλλήλους της που δεν θα εμβολιαστούν» Facebook Twitter
0

Η Google φέρεται να ενημέρωσε υπαλλήλους της πως όσοι δεν φροντίσουν να ανταποκριθούν στην πολιτική της εταιρείας για τους εμβολιασμούς, θα χάσουν εν τέλει τις δουλειές τους, σύμφωνα με αναφορά που επικαλείται το CNBC.

Εσωτερικό memo που βρίσκεται στην κατοχή του αμερικανικού καναλιού, αναφέρει πως τα μέλη του προσωπικού οφείλουν να αναρτήσουν τα πιστοποιητικά του εμβολιασμού τους. Όσοι δεν το κάνουν θα τεθούν σε αργία άνευ αποδοχών και αργότερα θα απολυθούν. 

Η Google επιμένει και πιέζει για την επιστροφή των υπαλλήλων στο γραφείο, και περιμένει από όσους επιστρέψουν στις εγκαταστάσεις της να είναι εμβολιασμένοι. 

Σε κρούση του βρετανικού BBC, «η Google δεν αρνήθηκε την ακρίβεια της αναφοράς για το memo που έχει διαρρεύσει». 

Εκπρόσωπος του κολοσσού δήλωσε: «Καθώς έχουμε δηλώσει και στο παρελθόν, οι προϋποθέσεις εμβολιασμού είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους για να διατηρήσουμε το εργατικό δυναμικό ασφαλές, εξασφαλίζοντας συνεχή παροχή των υπηρεσιών μας». 

«Είμαστε προσηλωμένοι να κάνουμε κάθε τι δυνατό, ώστε να βοηθήσουμε τους υπαλλήλους μας μπορούν να εμβολιαστούν να το κάνουν, παραμένουμε σταθεροί στην πολιτική μας για τον εμβολιασμό». 

Με πληροφορίες από CNBC και BBC

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπερτουρισμός: Το καλοκαίρι που η Ευρώπη γύρισε την πλάτη στους τουρίστες - Ανάλυση της Washington Post

Διεθνή / Υπερτουρισμός: Το καλοκαίρι που η Ευρώπη γύρισε την πλάτη στους τουρίστες - Ανάλυση της Washington Post

«Με τον αριθμό των επισκεπτών να αυξάνεται στα ύψη σε κορυφαίους προορισμούς όπως η Βαρκελώνη και η Βενετία, οι ντόπιοι το λένε δυνατά και καθαρά: Αρκετά», γράφει η αμερικανική εφημερίδα - Τι επισημαίνει για την περίπτωση της Ελλάδας
LIFO NEWSROOM
Γαλλία: 99χρονη έγινε σταρ στο TikTok  με την βοήθεια της 21χρονης δισεγγονής της

Διεθνή / Γαλλία: 99χρονη έγινε σταρ στο TikTok  με την βοήθεια της 21χρονης δισεγγονής της

Επί δύο χρόνια οι δύο γυναίκες μοιράζονται τις περιπέτειές τους με 10 εκατομμύρια συνδρομητές - Το μήνυμα που θέλουν να στείλουν είναι η νέα γενιά να μην αφήνει μόνους τους ηλικιωμένους
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ