Έφηβος πεζοπόρος επέζησε από πτώση σε φαράγγι 120 μέτρων – Υπέστη μόνο ελαφρά τραύματα

Έφηβος πεζοπόρος επέζησε από πτώση σε φαράγγι 120 μέτρων – Υπέστη μόνο ελαφρά τραύματα Facebook Twitter
Φωτογραφία: Mason County Sheriff's Office (Facebook)
0

Ένας έφηβος στην πολιτεία της Ουάσιγκτον στις ΗΠΑ επέζησε από πτώση 120 μέτρων σε φαράγγι μόνο με «ελάχιστους τραυματισμούς», σύμφωνα με την αστυνομία.

Ο νεαρός διασώθηκε χάρη σε μια «ασφαλή και επιτυχημένη επιχείρηση διάσωσης», όπως ανέφεραν αξιωματικοί στην ανάρτησή τους στο Facebook το Σαββατοκύριακο. Δημοσίευσαν εικόνες της αποστολής, κατά την οποία η ομάδα χρησιμοποίησε ένα λουρί από την κοντινή γέφυρα High Steel.

Η τοπική πυροσβεστική υπηρεσία ανέφερε ότι ο εμπλεκόμενος ήταν 19 ετών και «απίστευτα τυχερός» που ήταν ζωντανός. Ο έφηβος - η ταυτότητα του οποίου δεν έχει γίνει γνωστή - φέρεται να έκανε πεζοπορία, όταν έπεσε στον γκρεμό.

«Περπατούσε σε ένα πέρασμα που χρησιμοποιούν πολλοί άνθρωποι και έχει γίνει κάπως σαν μονοπάτι», είπε ο Μάθιου Γουέλαντερ, ο αρχηγός της πυροσβεστικής. «Δεν είναι μονοπάτι όμως. Είναι πολύ απότομο. Και ο νεαρός κατέληξε κάτω στο ποτάμι, γλιστρώντας», είπε ο κ. Wealander στους δημοσιογράφους. Ο έφηβος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για αξιολόγηση των τραυμάτων του, που ήταν όντως ελαφρά – κοινώς, επρόκειτο για γρατζουνιές.

Οι αρχές ζήτησαν από τους επισκέπτες να μην κάνουν πεζοπορία στην περιοχή, την οποία περιγράφουν ως επικίνδυνη για τους περιπατητές. Αρκετοί άνθρωποι πεθαίνουν εκεί κάθε χρόνο, ενώ αναφέρονται και κάποιες αυτοκτονίες στην περιοχή. «Έχουμε πει στους ανθρώπους να μείνουν μακριά από αυτά τα μονοπάτια γιατί είναι επικίνδυνα, αλλά οι άνθρωποι είτε δεν βλέπουν τα προειδοποιητικά σημάδια είτε τα αγνοούν», σύμφωνα με έναν από τους αστυνομικούς που συμμετείχαν στη διάσωση.

Με πληροφορίες από NBC News

 
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Διεθνή / Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Η αμερικανική μάρκα που έχτισε μια αυτοκρατορία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων με εξωφρενικές επιδείξεις και μια προκλητική εικόνα πρέπει τώρα να κερδίσει μια νεότερη γενιά αγοραστών που ενδιαφέρεται περισσότερο για την συμπερίληψη, την άνεση και τη βιωσιμότητα
LIFO NEWSROOM