«Συγγνώμη» αναγκάστηκε να ζητήσει ο τρίτος μεγαλύτερος πάροχος ενέργειας της Βρετανίας μετά από αντιδράσεις που προκάλεσαν συμβουλές που έδωσε σε πελάτες του προκειμένου να αντιμετωπίσουν το κρύο.
Το e-mail που στάλθηκε στους πελάτες της SSE Energy Services, που απέκτησε η Ovo το 2020, απαριθμούσε 10 «απλούς και οικονομικά αποδοτικούς τρόπους για να ζεσταθείτε αυτόν τον χειμώνα».
Ανάμεσα σε αυτούς πρότεινε στους πελάτες να «προτιμούν μη αλκοολούχα ποτά», «να κάνουν δουλειές του σπιτιού», να έχουν «αγκαλιά τα κατοικίδια και τους αγαπημένους σας για να παραμείνετε ζεστοί» και να διατηρούν «τη ροή του αίματος» τρώγοντας τζίντζερ αλλά αποφεύγοντας το τσίλι «καθώς σας κάνει να ιδρώνετε».
Συμβούλευσε, δε, τους πελάτες να κινούνται «προκαλώντας τα παιδιά σε έναν διαγωνισμό χούλα χουπ» και να πίνουν περισσότερο νερό. Μεταξύ άλλων, προειδοποίησε, όπως μετέδωσαν οι Financial Times ότι «η αίσθηση θέρμανσης από το κρασί ή το ουίσκι είναι προσωρινή καθώς σύντομα θα χάσετε τη θερμότητα από τον πυρήνας σας και θα καταλήξετε να αισθάνεστε ακόμα πιο κρύοι».
Οι βουλευτές χαρακτήρισαν την καθοδήγηση που εκδόθηκε από ένα τμήμα της Ovo Energy τη Δευτέρα «προσβλητική», καθώς εκατομμύρια νοικοκυριά στο Ηνωμένο Βασίλειο αντιμετωπίζουν μια «καταστροφή κόστους ζωής» την άνοιξη, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των λογαριασμών ενέργειας έως και 2.000 λίρες ετησίως την 1η Απριλίου για ένα μέσο νοικοκυριό με τιμολόγιο άμεσης χρέωσης.
Η συντηρητική βουλευτής Τερέζα Βίλερς ανέφερε ότι η συμβουλή ήταν πιθανώς καλοπροαίρετη αλλά ταυτόχρονα «αρκετά άκαρδη». «Πολλοί άνθρωποι είναι πολύ ανήσυχοι για τους αυξημένους λογαριασμούς ενέργειας και δεν θα δουν με καλό μάτι να τους λένε να κάνουν μερικά άλματα», είπε.
«Το να σου λένε να βάλεις ένα τζάμπερ αντί να ανάβεις τη θέρμανση σου, αν δεν αντέχεις οικονομικά, σε μια περίοδο τόσο δύσκολης για τόσες πολλές οικογένειες, είναι ξεκάθαρα προσβλητικό», είπε ο βουλευτής των Εργατικών Ντάρεν Τζόουνς.
Μετά τον σάλο η Ovo ζήτησε συγγνώμη, δηλώνοντας ότι αισθάνεται ντροπή. «Κατανοούμε πόσο δύσκολη θα είναι η κατάσταση για πολλούς από τους πελάτες μας φέτος. Εργαζόμαστε σκληρά για να βρούμε ουσιαστικές λύσεις καθώς προσεγγίζουμε αυτήν την ενεργειακή κρίση και αναγνωρίζουμε ότι το περιεχόμενο αυτού του ιστολογίου δεν κρίθηκε καλά και δεν ήταν χρήσιμο. Νιώθουμε ντροπή και ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη».
Με πληροφορίες Guardian