FT: Meta και Google έκαναν διαφημιστική καμπάνια για την προώθηση του Instagam σε ανήλικους στο YouTube

FT: Meta και Google ξεκίνησαν διαφημιστική καμπάνια με στόχο ανήλικους στο YouTube Facebook Twitter
0

Η Google και η Meta συνεργάστηκαν κρυφά για να δημιουργήσουν διαφημίσεις για το Instagram, οι οποίες στοχεύουν σε εφήβους στο YouTube, παρακάμπτοντας τους κανόνες της Google για τη διαχείριση ανηλίκων στο διαδίκτυο.

Η Google ανέπτυξε ένα σχέδιο μάρκετινγκ ώστε η Meta να προωθήσει το Instagram σε χρήστες YouTube ηλικίας 13 έως 17 ετών με διαφημίσεις που προωθούσαν την εφαρμογή, σύμφωνα με ρεπορτάζ των Financial Times.

Αυτή η καμπάνια στο Instagram στόχευσε σκόπιμα μια ομάδα χρηστών που κατονομάστηκε ως «άγνωστη» στο διαφημιστικό σύστημα της Google, η οποία ήταν γνωστό ότι περιλάμβανε μεγάλο ποσοστό ατόμων κάτω των 18 ετών. Έγγραφα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ των FT, δείχνουν ότι καταβλήθηκαν προσπάθειες για απόκρυψη της πραγματικής πρόθεσης της εκστρατείας. 

Το πρότζεκτ παραβίασε τους κανόνες της Google για την εξατομίκευση και τη στόχευση διαφημίσεων σε άτομα κάτω των 18 ετών και την παράκαμψη των οδηγιών της. Η καμπάνια της Meta στο YouTube για να προσελκύσει νεότερους χρήστες στο Instagram είχε ήδη ξεκινήσει όταν ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ εμφανίστηκε ενώπιον του Κογκρέσου τον Ιανουάριο, ζητώντας συγγνώμη από τις οικογένειες των παιδιών που είχαν υποστεί εκμετάλλευση στις πλατφόρμες του.

Οι δύο εταιρείες, συνήθως σκληροί ανταγωνιστές ξεκίνησαν αυτή την προσπάθεια στα τέλη του περασμένου έτους, καθώς η Google είχε στόχο να ενισχύσει τα διαφημιστικά έσοδα και η Meta προσπάθησε να διατηρήσει νεότερους χρήστες εν μέσω ανταγωνισμού από την TikTok.

Οι εταιρείες συνεργάστηκαν με τη Spark Foundry, μια θυγατρική της Publicis στις ΗΠΑ για την έναρξη του πιλοτικού προγράμματος μάρκετινγκ στον Καναδά μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου, και στη συνέχεια το δοκίμασαν στις ΗΠΑ τον Μάιο. Είχαν σχέδια να το επεκτείνουν διεθνώς και να προωθήσουν άλλες εφαρμογές, όπως το Facebook, ανέφεραν οι FT, επικαλούμενοι άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, παρά το γεγονός ότι ήταν μικρά πιλοτικά προγράμματα, η Google τα είδε ως μια ευκαιρία να αναπτύξει μια πιο προσοδοφόρα σχέση με τη Meta που περιλαμβάνει διαφημίσεις υψηλού προφίλ στο YouTube και σε άλλες πλατφόρμες.

Πέρυσι, η Meta ανακοίνωσε νέες ενημερώσεις στο διαφημιστικό της σύστημα, συμπεριλαμβανομένης της κατάργησης του φύλου ως επιλογή στόχευσης για χρήστες κάτω των 18 ετών στο Facebook και στο Instagram. Η εταιρεία είχε πει ότι αυτές οι αλλαγές είχαν σκοπό να διασφαλίσουν ότι οι έφηβοι βλέπουν διαφημίσεις σχετικές με την ηλικία τους και τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες στην τοποθεσία τους.

Με πληροφορίες από Financial Times

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπράιαν Τζόνσον: Ο άνθρωπος που θέλει να «ξεγελάσει» τη γήρανση με φάρμακο για το αδυνάτισμα

Διεθνή / Μπράιαν Τζόνσον: Ο άνθρωπος που θέλει να «ξεγελάσει» τη γήρανση με φάρμακο για το αδυνάτισμα

Ακολουθεί έναν αυστηρό τρόπο ζωής, που περιλαμβάνει τη λήψη 100 χαπιών καθημερινά και πειραματικές θεραπείες όπως έγχυση βλαστοκυττάρων και επεξεργασία DNA - Τι περιλαμβάνει το νέο του project
LIFO NEWSROOM
Πίσω από κλειστές πόρτες: Πώς λειτουργούσε ο Λευκός Οίκος με έναν απαξιωμένο Μπάιντεν

Διεθνή / Πίσω από κλειστές πόρτες: Πώς λειτουργούσε ο Λευκός Οίκος με έναν απαξιωμένο Μπάιντεν

Πώς οι συνεργάτες του απερχόμενου προέδρου των ΗΠΑ κρατούσαν τις συναντήσεις σύντομες και ήλεγχαν την πρόσβαση στον Τζο Μπάιντεν - Η απομόνωση του προέδρου ακόμα και από κορυφαίους υπουργούς και η «παραπλάνηση» για τις δημοσκοπήσεις μετά το καταστροφικό ντιμπέιτ με τον Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Στα άκρα η κόντρα Πολωνίας – Ουγγαρίας: Η Βαρσοβία ανακάλεσε τον πρέσβη της στη Βουδαπέστη

Διεθνή / Στα άκρα η κόντρα Πολωνίας – Ουγγαρίας: Η Βαρσοβία ανακάλεσε τον πρέσβη της στη Βουδαπέστη

Η ένταση ξεκίνησε όταν η πολωνική αστυνομία εξέδωσε ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Μάρτσιν Ρομανόφσκι, αφού απέτυχε να τον εντοπίσει στο εσωτερικό της χώρας
LIFO NEWSROOM