Η σοκολάτα KitKat είναι πολύ δημοφιλής στην Ιαπωνία, τόσο που οι ιθύνοντες της εταιρείας έχουν μανία με το να προσθέτουν νέα είδη γεύσεων στην σοκολάτα.
Βέβαια η δημοφιλία της σοκολάτας έχει εδραιωθεί στην Ιαπωνία και επειδή η λέξη KitKat μοιάζει με τη γιαπωνέζικη έκφραση Κitto Katsu που σημαίνει καλή τύχη.

Έτσι, στην Ιαπωνία η ποικιλία στις γεύσεις είναι τεράστια. Από την γεύση cheesecake, μπανάνα, έως το wasabi, ακόμα και γλυκοπατάτα, αλλά και πάρα πολλές άλλες γεύσεις.

Συγκεκριμένα, η σοκολάτα είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 400 ποικιλίες γεύσεων και πολλά χρώματα, σύμφωνα με τον Yuji Takeuchi, διευθυντή μάρκετινγκ της Nestlé Japan.
Μάλιστα, ο σεφ ζαχαροπλαστικής, Yasumasa Takagi είναι εκείνος που προτείνει και δημιουργεί νέες γεύσεις, έχοντας την «ευθύνη» για πάνω από 50 πρωτότυπες γεύσεις μέχρι στιγμής.

Σημειώνεται ότι στην Ιαπωνία η KitKat είναι η πρώτη σε πωλήσεις σοκολάτα και πολλοί καταναλωτές περιμένουν εναγωνίως κάθε φορά την νέα γεύση. «Οι άνθρωποι εδώ χαρίζουν μια σοκολάτα ο ένας στον άλλον για να πουν «όλα θα πάνε καλά» ή για να ευχηθούν καλή επιτυχία» υποστηρίζει ο διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρείας.
Με πληροφορίες από CNN
σχόλια