Η Coca Cola αγόρασε τα εξώφυλλα των εφημερίδων της Ελβετίας καλώντας τους πολίτες της χώρας να ψηφίσουν υπέρ της ποινικοποίησης της ομοφοβίας σε προσεχές δημοψήφισμα.
Σε δημοψήφισμα, που θα πραγματοποιηθεί στις 9 Φεβρουαρίου, οι Ελβετοί καλούνται να αποφασίσουν για την ποινικοποίηση της ομοφοβίας. Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις η πρόταση θα υπερψηφιστεί από το εκλογικό σώμα. Η Coca Cola τάχθηκε υπέρ της υπερψήφισης και αγόρασε τα εξώφυλλα όλων των εφημερίδων για να προωθήσει το μήνυμά της. Η καμπάνια πραγματοποιήθηκε στις τέσσερις επίσημες γλώσσες της χώρας και στα αγγλικά.
Coca cola a acheté les unes des principaux titres de suisse pour diffuser un message clair en pleine campagne sur la loi anti homophobie. C'est fascinant et rare de voir une entreprise s'impliquer dans la politique suisse. D'autant plus une entreprise étrangère. Joli coup ! pic.twitter.com/1lla7N9vFF
— Niels Ackermann (@nielsack) January 31, 2020
«Την Coca Cola απολαμβάνουν πολλά άτομα στην Ελβετία. Ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο, το χρώμα δέρματος, τη θρησκεία, ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό. Η μεγάλη ποικιλομορφία που υπάρχει σε μια μικρή χώρα, όπως η Ελβετία απαιτεί κατανόηση και υποστήριξη από όλα τα άτομα. Θέλουμε, επίσης, να κάνουμε αυτό που μας αναλογεί και να φέρουμε τους ανθρώπους κοντά. Γι' αυτό, παίρνουμε θέση για μια πολύχρωμη κοινωνία χωρίς διακρίσεις. Για μια Ελβετία, που οι άνθρωποι υποστηρίζουν ο ένας τον άλλον», αναφέρει η καμπάνια.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Coca Cola στην Ελβετία δήλωσε ότι «είναι η ποικιλομορφία που κάνει την Ελβετία να έχει αυτή την πρωτοφανή ιστορία επιτυχίας». Υπήρξαν ωστόσο αντιδράσεις για την καμπάνια. Η νεολαία του Ελβετικού Λαϊκού Κόμματος (SVP), του συντηρητικού, δεξιού και λαϊκιστικού κόμματος της χώρας ζήτησε το μποϋκοτάζ της Coca Cola.
Με πληροφορίες από Pink News/Forbes/ΑvΜag
σχόλια