Η εταιρεία Facebook, στην οποία ανήκει η ομώνυμη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, αποφάσισε να αλλάξει το λογότυπό της ώστε όλοι να την ξεχωρίζουν από το δημοφιλές μέσο στα social media.
Αντί να αλλάξει επωνυμία, όπως είχε κάνει σε αντίστοιχη περίπτωση και η Alphabet με το Google, η εταιρεία από την Καλιφόρνια έκανε αλλαγές στους χαρακτήρες του διεθνώς αναγνωρίσιμου logo, καταλήγοντας σε ένα πιο λιτό αποτέλεσμα. Σε αντίθεση με το facebook, που γράφεται με πεζά γράμματα, η εταιρεία προτίμησε τα κεφαλαία για το δικό της λογότυπο.
Μάλιστα, ανάλογα με την εφαρμογή, η επωνυμία παίρνει διάφορα χρώματα και δεν μένει στο χαρακτηριστικό μπλε του facebook.
«Στο ξεκίνημά του, το Facebook ήταν μία απλή εφαρμογή», εξηγεί ο επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ, Αντόνιο Λούτσιο. «Τώρα, δεκαπέντε χρόνια αργότερα, προσφέρουμε μία γκάμα προϊόντων που βοηθούν τους πολίτες να συνδέονται με τους φίλους και την οικογένειά τους, να βρίσκουν κοινότητες και να επεκτείνουν επιχειρήσεις».
Το WhatsApp, το Messenger και το Instagram είναι μόνο μερικές από τις εφαρμογές κάτω από την «ομπρέλα» της Facebook. Ο Λούτσιο αναφέρεται ακόμα στο Oculus, το Workplace και το Calibra. «Το Ιούνιο συμπεριλάβαμε την υποσημείωση "από το Facebook" σε όλες τις εφαρμογές μας. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε το καινούργιο brand στα προϊόντα μας και στο προωθητικό υλικό μας», λέει ο Λούτσιο, προαναγγέλλοντας και το λανσάρισμα ενός νέου εταιρικού site.
σχόλια