Hugo Boss: Οι παγκόσμιες τάσεις στη μόδα καθορίζονται από την Κίνα

Διευθύνων σύμβουλος Hugo Boss: Οι παγκόσμιες τάσεις στη μόδα καθορίζονται από την Κίνα Facebook Twitter
Φωτ.: asia.nikkei
0

Στη διαπίστωση πως οι παγκόσμιες τάσεις στη μόδα καθορίζονται από την Κίνα, προχώρησε ο διευθύνων σύμβουλος του οίκου μόδας Hugo Boss.

Ο Ντανιέλ Γκρίντερ διευθύνων σύμβουλος του οίκου μόδας Hugo Boss δήλωσε βέβαιος πως η Κίνα έχει εξελιχθεί σε χώρα που καθορίζει τις παγκόσμιες τάσεις τόσο στη μόδα, όσο και στην τεχνολογία.

«Οι Κινέζοι είναι πάντα ανοιχτοί στην εξερεύνηση του καινούργιου, ενώ δεν περιμένουν μόνο προϊόντα υψηλής ποιότητας από μία εμπορική ετικέτα, αλλά και μία καταναλωτική εμπειρία υψηλής ποιότητας», δήλωσε ο Ντανιέλ Γκρίντερ σε μία πρόσφατη συνέντευξή του στο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua.

Ο οίκος μόδας Hugo Boss έχει την έδρα του στο Μέτσινγκεν της Γερμανίας ενώ απασχολεί περίπου 17.000 εργαζόμενους παγκοσμίως, προσφέροντας είδη ένδυσης για άντρες και γυναίκες, παπούτσια, αλλά και άλλα αξεσουάρ ένδυσης. Ο Γκρίντερ ασκεί τα καθήκοντα του διευθύνοντος συμβούλου της Hugo Boss από τον Ιούνιο του 2021.

Η παγκόσμια αγορά αγαθών πολυτελείας αναμένεται να φθάσει τα 444,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, διογκούμενη κατά 37% σε σχέση με το 2022, ανέφερε η PwC τον Φεβρουάριο. Η Κίνα θα έχει το κορυφαίο μερίδιο του 25%, σύμφωνα με την PWC, αυξανόμενη κατά 3 μονάδες κατά την περίοδο αυτή, καθώς ξεπερνά τις ώριμες αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης.

Στη διεθνή έκθεση καταναλωτικών προϊόντων της Κίνας, στο νησί Χαϊνάν, συμμετείχαν περισσότερες από 3.100 μάρκες από όλο τον κόσμο. Πέρυσι συμμετείχαν περισσότερες από 2.800 μάρκες, εκ των οποίων πάνω από 1.600 από χώρες εκτός Κίνας.

Ακόμη και εν μέσω των παρατεταμένων εντάσεων μεταξύ Ουάσιγκτον και Πεκίνου, πολλές επιχειρήσεις έλκονται από τις ευκαιρίες που προσφέρει η τεράστια αγορά της Κίνας. Οι αμερικανικές μάρκες Estee Lauder και Coach έστησαν περίπτερα στην έκθεση.

Η Τζούντιθ Σαν διευθύνουσα σύμβουλος της Hugo Boss που εποπτεύει την ευρύτερη περιοχή της Κίνας, δήλωσε ότι η επιστροφή του εμπορικού σήματος Hugo στην κινεζική αγορά είναι το αποκορύφωμα της έκθεσης.

Η Hugo Boss συμμετείχε στην έκθεση για πρώτη φορά, επιδιώκοντας να οργανώσει την αναζωογόνηση των κινεζικών δραστηριοτήτων της. Ο γερμανικός οίκος μόδας μείωσε απότομα την παρουσία του στην Κίνα μετά την πτώση των πωλήσεων στα μέσα της δεκαετίας του 2010.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ-Xinhua και asia.nikkei

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Πούτιν είναι πρόθυμος να συζητήσει με τον Ζελένσκι την παύση των επιθέσεων σε μη στρατιωτικές υποδομές

Διεθνή / Ο Πούτιν είναι πρόθυμος να συζητήσει με τον Ζελένσκι την παύση των επιθέσεων σε μη στρατιωτικές υποδομές

Και οι δύο πλευρές δέχονται πιέσεις για να σημειώσουν πρόοδο προς τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία, ο οποίος βρίσκεται πλέον στον τέταρτο χρόνο του
LIFO NEWSROOM
Μάχη εξουσίας στο Βατικανό: Πόσο πιθανή είναι η ανάδειξη ενός «αντι-Φραγκίσκου» πάπα

Διεθνή / Μάχη εξουσίας στο Βατικανό: Πόσο πιθανή είναι η ανάδειξη ενός «αντι-Φραγκίσκου» πάπα

Από τους 135 καρδιναλίους που μπορούσαν να λάβουν μέρος στην επιλογή του διαδόχου, ο πάπας Φραγκίσκος είχε διορίσει περίπου 110, συμπεριλαμβανομένων και κάποιων συντηρητικών
LIFO NEWSROOM