Η Beyoncé και ο ράπερ σύζυγός της, JAY-Z, κατάφεραν ξανά να συζητηθούν. Και αυτή τη φορά, έγραψαν επίσης ιστορία.
Το διάσημο ζευγάρι είναι το νέο πρόσωπο στη διαφημιστική καμπάνια των Tiffany & Co., που «γιορτάζει τη σύγχρονη αγάπη», όπως ανακοίνωσε η πολυτελής αλυσίδα κοσμημάτων.
Φωτογραφίες από την καμπάνια «About Love» -συμπεριλαμβανομένων μερικών που δημοσιεύτηκαν στο Instagram της Beyoncé- τυγχάνουν ήδη τεράστιου θαυμασμού στα social media, τόσο για το εντυπωσιακό αποτέλεσμα αλλά και την ιστορική στιγμή που απεικονίζουν.
Η Beyoncé φαίνεται να φοράει ένα κολιέ με ένα μεγάλο, κίτρινο διαμάντι. Πρόκειται για το θρυλικό Tiffany Diamond των 128 καρατίων, που η εταιρία απέκτησε το 1978 και σπανίως βγάζει σε κοινή θέα.
Η Όντρεϊ Χέπμπορν το είχε φορέσει στις φωτογραφίσεις για το «Breakfast at Tiffany's» και η Lady Gaga στην τελετή απονομής των Βραβείων Όσκαρ, το 2019.
Η Beyoncé είναι μόλις η τέταρτη γυναίκα, και πρώτη μαύρη, που φοράει το διαμάντι σε παραπάνω από έναν αιώνα.
Αυτό δεν ήταν, όμως, το μοναδικό ορόσημο. Σε κάποιες φωτογραφίες, το ζευγάρι ποζάρει μπροστά από έναν μεγάλο, τιρκουάζ πίνακα- το «Equals Pi» του Jean-Michel Basquiat. Το έργο του 1982 προέρχεται από ιδιωτική συλλογή και δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ δημοσίως, σύμφωνα με το Tiffany.
Επίσης υπάρχει ένα προσωπικό ορόσημο για τους Carters- είναι η πρώτη καμπάνια, στην οποία εμφανίζονται μαζί.
Η Beyoncé με τον JAY-Z, που παντρεύτηκαν το 2008, έχουν μακρά ιστορία από σκαμπανεβάσματα στη σχέση τους, κάτι που προφανώς χρησιμοποιήθηκε στην καμπάνια.
«Η καμπάνια ενσωματώνει την ομορφιά της αγάπης μέσα στο χρόνο και όλες τις αντιφατικές πλευρές της, σφυρηλατώντας ένα νέο όραμα αγάπης σήμερα», εξηγεί το διάσημο κοσμηματοπωλείο.
Και φυσικά, θα υπάρξει επίσης μουσική. Η εταιρία είπε ότι θα κυκλοφορήσει μια ταινία σε σκηνοθεσία Emmanuel Adjei -συμμετείχε στο visual άλμπουμ «Black Is King» της Beyoncé- με μια επανέκδοση του «Moon River» με τα φωνητικά της Beyoncé. Το τραγούδι γράφτηκε για την Όντρεϊ Χέπμπορν στο «Breakfast at Tiffany's».