Πρόστιμο-μαμούθ ύψους 3,2 εκατομμυρίων δολαρίων επέβαλαν οι αμερικανικές αρχές στη μεγαλύτερη εταιρία συλλογής χρεών στον κόσμο Expert Global Solutions, προειδοποιώντας την παράλληλα ότι πρέπει να σταματήσει να παρενοχλεί τους οφειλέτες με πρακτικές όπως επανειλημμένες τηλεφωνικές κλήσεις, καθημερινά.
Οι υπάλληλοι της επιχείρησης συνέχιζαν τα τηλεφωνήματα, ακόμη, και σε περίπτωση που ενημερώνονταν ότι συνομιλούσαν με λάθος άνθρωπο, ότι ο υποτιθέμενος οφειλέτης δεν ήταν καν δανειολήπτης ή ότι ο οφειλέτης δεν ζούσε στην κατοικία ή στο χώρο εργασίας όπου καλούσαν.
«Τηλεφωνούσαν- παρότι τους είχαν ζητήσει να σταματήσουν να το πράττουν· και το είχαν υποσχεθεί- πολύ νωρίς το πρωί· αργά τη νύχτα· σε χώρους εργασίας – ενώ γνώριζαν ότι οι εργοδότες απαγόρευαν τέτοιες κλήσεις» ανέφερε η Κολίν Τρέσλερ, μια ειδικός σε θέματα προστασίας του καταναλωτή της FTC, σε μια ανάρτησή της στο Διαδίκτυο.
Οι αμερικανικές αρχές εκδίκασαν προσφυγή που κατατέθηκε σε βάρος της εταιρίας, σε ομοσπονδιακό δικαστήριο της πολιτείας Τέξας των ΗΠΑ.
Το πρόστιμο αυτό είναι το υψηλότερο που έχει επιβληθεί στην ιστορία σε βάρος τρίτου νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου που αναλαμβάνει τη συλλογή χρεών, ανέφερε η επιτροπή.