Η Starbucks ανακοίνωσε ότι θα περικόψει 1.100 εταιρικές θέσεις εργασίας και θα απλοποιήσει το μενού της στις ΗΠΑ, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να βελτιώσει τις μειωμένες πωλήσεις στην εγχώρια αγορά της.
Τα πρώτα προϊόντα που θα καταργηθούν περιλαμβάνουν το ρόφημα Royal English Breakfast Latte, τη λευκή ζεστή σοκολάτα και διάφορα είδη φραπουτσίνο.
Ωστόσο, η εταιρεία διευκρίνισε ότι στο μέλλον θα αφαιρεθούν περισσότερα προϊόντα, σε μία προσπάθεια να μειώσει το μέγεθος του μενού της κατά περίπου 30%.
Τα Starbucks αντιμετωπίζουν μια συνεχή πτώση των πωλήσεων τους από πέρυσι, η οποία ήταν ιδιαίτερα έντονη στις ΗΠΑ.
Ο διευθύνων σύμβουλος Μπράιαν Νίκολ, ο οποίος προηγουμένως ήταν επικεφαλής της αλυσίδας εστιατορίων Chipotle, προσλήφθηκε από τη Starbucks πέρυσι για να βοηθήσει στην αλλαγή κατεύθυνσης της επιχείρησης.
«Επιστροφή στις ρίζες των Starbucks»
Έχει δηλώσει ότι θέλει να δει την εταιρεία να επιστρέφει στις ρίζες της ως καφετέρια.
Τα ροφήματα που θα αφαιρεθούν από το μενού «δεν αγοράζονται συνήθως, μπορεί να είναι περίπλοκο να φτιαχτούν ή είναι παρόμοια με άλλα ροφήματα στο μενού. Απλοποιούμε το μενού μας για να επικεντρωθούμε σε λιγότερα, πιο δημοφιλή προϊόντα», ανέφερε η εταιρεία τη Δευτέρα.
«Αυτό θα δώσει χώρο στην καινοτομία, θα συμβάλει στη μείωση του χρόνου αναμονής, θα βελτιώσει την ποιότητα και θα ευθυγραμμιστεί με τη βασική μας ταυτότητα ως εταιρεία καφέ».
Οι περικοπές θέσεων εργασίας που ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα επικεντρώνονται σε εταιρικούς ρόλους «συνεργάτη υποστήριξης» και δεν θα επηρεάσουν τις θέσεις εργασίας, δήλωσε η εταιρεία.
Τα Starbucks απασχολούν περισσότερους από 360.000 εργαζόμενους και λειτουργεί ή έχει αδειοδοτήσει περισσότερα από 40.000 καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
Οι ΗΠΑ είναι η μεγαλύτερη και σημαντικότερη αγορά της Starbucks, αλλά οι πωλήσεις της έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια, καθώς οι πελάτες παραπονέθηκαν για τους μεγάλους χρόνους αναμονής και τις υψηλές τιμές. Παράλληλα, η εταιρεία βρίσκεται σε μάχη με τους baristas της, που προσπαθούσαν να συνδικαλιστούν.
Με πληροφορίες από BBC